کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

روحانی

مبتلا شدم

به ویروسی به نام روحانی

من عاشقتم روحانی جان

چون معیشتی دادی

 وام هم می دهی با بهره ی صفر درصد

عزیزم تو بانکداری اسلامی را با کلنگ برجامی ات باب کردی

خیلی می خواهمت

خیلی

دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۲۰:۱۰ ♔مِّحِّمِّدِّ مِّمِّقِّاِّنِّیِّ♔

عجب😐

سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۰۰:۴۰ عارف قهرمانزاده

خبر مرگش انشالله

طنز عالی بود😅

سپاسگزارم.

لعنت به روحانی 

وقبیل اش 

دنبال کنید http://okgames.blog.ir/

من که میگم باید تو انتخاب 1 ری هم نیاره!

برو ای روحانی جان از ایران!

پاره شدم خیلی باحال بود و البته طنز تلخی هم حساب مشه متاسفانه آدم میمونه گریه کنه یا خوش حال بشه و بخنده

متشکرم.

بسیار زیبا
پست هاتون عالیه 
 

سپاسگزارم.

وب سایت نردبان در زمینه تبلیغات و ثبت آگهی فعالیت می کند به محض ثبت آگهی دیگه منتظر تایید نمی مونی و آگهی شما شما نه تنها در گروههای مربوطه قابل مشاهده است  بلکه در همان لحظه در صفحه اول و اصلی سایت نردبان قرار می گیرد. یک ویژگی خوب سایت نردبان امکان ثبت بک لینک در آگهی ها می باشد. کسب و کارهایی که برای خود وب سایت دارند و تمایل دارند که مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایتشان شود می توانند از این قابلیت استفاده کنند. 

تبلیغات در سایت نردبان شامل:

ثبت آگهی عادی

ثبت آگهی ویژه

ثبت آگهی بصورت بنر متحرک(گیف)

ثبت آگهی لینک دار

پذیرش آگهی بصورت بنر ثابت در صفحات سایت

و ثبت آگهی بصورت ریپورتارژ می باشد...

 www.nardoban.com

سلام

عوضش هم چرخ اقتصاد چرخید، هم چرخ انرژی هسته ای!!!!!

سلام
با تشکر از حضورتون.

سلام به شما دوست گرامی باعث افتخاره که به وب زیباتون سر زدم امیدوارم موفق باشین.لطفا به وب منم سر بزنید.

میتونید فیلمهای قدیمی قبل انقلاب رو با ترافیک نیم بها دانلود کنید

لطفا این نظر منو تایید کنید تا دیگر کاربران هم به وب من سر بزنن

در پناه حق

دانلود فیلمهای قدیمی: http://ghdimisara.blog.ir/

سلام
شپاسگزارم.
جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۳۸ فروشگاه اینترنتی لباس کار

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید من همیشه مطالب شما رو می خونم و خیلی برام جالبه که یک نفر اینقدر با تبهر مینویسه 
و اینقدر وقت میذاره برای نوشتن مطالب با کیفیت بالا و خوب 
مطالبتون سنجیده است و گاهی من ساعتها وقت میگذارم برای خواندن مطالب خوب شما 
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و کامنت من را خواندید 
اگر وقت کردید به وبلاگ من هم سر بزنید و نظرتون رو برام بنویسید 

<a href="https://safesho.com/iranian-top-12-best-work-clothes-stores/">فروشگاه اینترنتی لباس کار:&nbsp


با تشکر 
نازنین شکری 
 

سلام
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan