کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

لاله

فلک به کج نازی های ات ساخته ام!

مدارا می کنم با غمزه های کاری ات

عمر من همان آبی است که معشوق بر کف نهاد و بر زمین ریخت؛

گوشوارِ زمان چه می داند من کیستم؛

""" من همان زمینم که لاله روی شهیرم. """

مثل همیشه عالی
نگاه و دلتان متعالی
متشکرم.
بسیار زیبا
دیر به دیر پست میذارید؟
فدای نگاه و دل زیباتان
___________________________
دله باید بطلبه
بگیر نگیر داره
با تشکر از حضوتون.
چه عکس زیبایی :)
با تشکر از حضورتون.
سلام
خسته نباشید عرض می کنم
«لاله» خواندنی و دلنشین بود
موفق باشید
سلام
زنده باشید
لطقدارید
متشکرم.

سلام . لطفا در صورت تمایل منو با عنوان " دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدین تا منم شما رو با هر عنوانی که دوست داشتین لینکتون کنم . ممنون .

سلام
خواهش می کنم
چشم
متشکرم.
قشنگ بود ... :)
فدای نگاه قشنگتان
متشکرم.
بسیار زیبا و تأثیرگذار و زیبا ممنونم لطفا به وبلاگ من سر بزنید
نگاه و دلتان زیباست
ان شاءالله
متشکرم.
سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
علیک سلام
عاقبت شما هم بخیر

متشکرم.

عالیست..
متشکرم.
مثه همیشه عالی واجه
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سلام
وبلاگ خوبی دارید.
به وبلاگ ما هم سر بزنید
و دنبالمون کنید.
ممنونم
http://11018.blog.ir/
سلام
لطف دارید
متشکرم.
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۲۳:۲۷ ....جلیس العقل ....
ممنونم
خواهش می کنم
ممنونم.
زیبا !
نگاهتان زیباست
متشکرم.
 متن زیبا و پر محتوائی..
 فکر کنم دیگه وقتش رسیده که فلک را 
 مجبور کنیم با ما بسازد ... شاید سخت باشد 
 ولی میتوان اینکار را کرد 
نگاه و دلتان زیباست جناب شباهنگ عزیزم

باید بسازد


متشکرم.
بسیار عالی بود مثه همیشه
لذت بردیم 
گاهی باید بساز ما بچرخد 
نگاهتان متعالی
متشکرم.
ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت، و مظهر مهربانی و عطوفت، 
عقیله ی بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها مبارک باد
بر شما مبارک
متشکرم.
قربانت :)
قربان نگاهت
ممنونم.
ممنون
خواهش می کنم
با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan