کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

دولت کلید

بالا دست زیاد است

زیر دست فقط خودکار است

خط می کشم

آه می کشم:

 دوران کولرهای گازی و یخچال های بادی زیاد چنگی به دل نمی زند؛

کمانت را بکش سینه ی من آماده است

خداوند تیر بلا نمی بارد

بلا را کسانی می بارانند که شیهه ی اسب لگام گسیخته شان راحت طلبی است

مرگ بر حاکمان تزویر

درود بر ابو تراب امیر

که عدالت نام شد به روز غدیر

آب می نوشم از دست آن پیر

الموسوی بود و معرفتش عالم گیر:

ضرب می کنم و در ضربان حماقتت کوک می کنم بی عدالتی اصلاحاتت را

این دولت کلید فاجعه ی تمام تاریخ حکومت ها است

روحانی کبیر می فرمایند:

حکومت کلید ارباب حکومت ها است

تاریخ چوپان دروغگو هم بهترین تاریخ است؛

من کارم از صلوات گذشته است

تیر غیب می زنندم هر دم

و می گویند خوزستانی مرد خدا است

ای ماهیگیر دریای معرفت

که ولایتت مدام است

کمی از صیدت را به ما بده

من قول می دهم

که ماهی ات را با پیاز بخورم.


 

کلید الدّوله فی الاکاذیب و النَّکاله...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan