کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

رگ

تهمت نزن! 
من آدم خوبی هستم
فقط گاهی جفتک به خودی می زنم
چون رگ غیرتم ...
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۵ دریا _ گاه نوشته های من
سلام امیدوارم این وبتون را دیگه حذف نکنید ببینم چقدر دوام میاره
سلام
حذف جزء زندگیه
شدم گاو نه من شیر
خخخ


متشکرم.
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۰ مکاترونیک خودرو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دنبالتون نمودمممممم
سلام
و همچنین
متشکرم.
تا باشه از این جفتک ها
اهم . یعنی از این غیرتی شدن ها
خوش اومدید
زنده و سلامت باشید
متشکرم.
سلام..

ان شاالله دیگه حذف نکنید..!؟
سلام
ان شاءالله


با تشکر از دل مهربانتان.
سلام خوش برگشتی چراهی شما وبتوحذف میکنی؟ دنبالت نمودم
سلام
دیگه موندگارم
متشکرم.
راستی وبلاگ قبلیتون《قلم کوچک 》چی شد؟؟؟
خیلی زیبا بود
حذفش کردین؟؟

حذف کردم
نگاهتان زیباست

متشکرم.
راستی می خواستم اینا بگم
حتی اگه از یک وبلاگتون خسته می شوید و حذفش می کنید،مطالبش را برای خودتون نگه دارید حتما...
می تونید در آینده ای نچندان دور به عنوان یه کتاب با اسم مثلا "وبلاگ نوشت های من "چاپ کنید و مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت
خواهشا دیگا این وبلاگتون را پاک نکنید
نوشته هاتون خیلی خوبند 
موفق و موید باشید
یاعلی
چشششششششششششم
رو تخم چشام


متشکرم.
Going to put this artlice to good use now.
با تشکر از حضورتان.
بسیااااار عاالیی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
حیفم آمد بدون ارسال کامنت حتی به قدر گفتن دست مریزاد از کنار این پست بگذرم
لطف دارید
متشکرم.
قشنگ و خودمونی نوشتی
جفتک به خودی...
مطالب وبتون جالبه
لطف دارید
ممنونم.
يكشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۱۳ علیرضا امیدیان نسب
خیلی ممنونم شماهم لینک و دنبال شدنی 
خواهش می کنم
سپاسگزارم.
سلام
دنبال شدید(بی زحمت منم دنبال کنید)
قلمتون پایدار

سلام
حتما
زنده باشید
متشکرم.

کسب درآمد رایگان از تلفن همراه 

درآمدی دائمی

ایرانسلی ها  همراه  اولی ها  رایتلی ها


کسب درآمد ویژه نامحدود برای همه

 

کاملا رایگان

http://yon.ir/aLXZb


ممنونم.
سلام.خوبی؟وبلاگ واقعا زیبایی داری برات ارزوی بهترینا رو دارم واقعا خوبه:)
همیشه مطالبتو میخونم 
راستش تو هم به وبسایت من سر بزن و اگر برات امکانش هست لینکش کن برام با عنوانی که بهت میدم بازم میام سر میزنم بهت لینکم کرده باشی خوشحال ترینم

عنوان=چت روم
آدرس=http://www.parsigap.com/
09176004944
سلام داداش عزیزم
برای یه سایت دانشگاهی نیازی به تعدادی وبلاگ قدیمی داریم و خریدار وبلاگ شما هستیم
خواهش میکنم قیمت مد نظر خودتون رو ارسال کنید با شما به توافق خواهیم رسید

با سلام و احترام

من وبلاگ شما را مطالعه میکنم لطفا وبلاگ ما رو دنبال کنید

با تشکر .

سلام
متشکرم.

سلام و عرض ادب.

اگه ممکنه عمو جان رو دنبال کنید:

xderamer.blog.ir

متشکرررم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan