کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

اُلاغ

به طرف گفته بودند با اُلاغ جمله بساز، گفت:

من یک الاغ در خانه دارم

به نظر شما منظور از الاغ در این جمله کیست و یا چیست؟

نوعی حیوان باربر  !
شاید
متشکرم.
شاید....!؟
شاید


با تشکر از حضور سبزتان.
یک آدم نادان در خانه.
دقیقا
متشکرم.
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵ , ۲۰:۰۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
زنشو میگه
سیاسیش نکن
خخ
متشکرم.
من نمی‌دونم
فقط جمله ساخته بیچاره. الاغی که در کار نبوده .خخخ
شایدم منظورش خود بیشعورش بوده
من هم نظرم اینه
متشکرم.
الله اعلم ...
اعلم که هست
ولی شما هم یخورده از علمش نیستید؟

متشکرم.
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۱۱:۲۰ علی-اشعار بلاگ قدیم
یا بابا به پسرش گفته یا پسرش به باباش گفته و کاری که عوض داره از طرف پسر به پدر گلایه نداره.
من هنوز بیکارم و شاید در مورد هم هنوز این فکر رو می کنیم.پدرم بخاطر بی کاریم.من بخاطر توقع ام.
کار خوبیه نه


متشکرم.
علم غیب به من داده نشده
غیب می گفتید خب
خخ

متشکرم.
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۵ علی-اشعار بلاگ قدیم
درباره ء پیام قبل:
کار خوبی نیست.
متاسفانه خیلی وقته معنی واژه کار برای من یه جور دیگه معنی میشه.
---------------------------------------------------------------------------------------
حدیث نفسم:اینا دنبال ثواب کردنن علی:خوبه اما نیاز فعلی من شغله:(
(منظور از ارسال این پیام سید یکی پاسخ بود و دیگری بیان خط فکری. )
دنبال این فکرا نباش
خوش باش دنیا میگذره
به این زودیا همه میریم 
خخ

سپاسگزارم.

شاید منظورش الاغ اسباب بازی بوده

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan