کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

مولای ما علی (ع)

علی (ع) را نانِ جو بس است

نان و نمک،

طعامِ مولاست

دنیا شیرینی ات ارزانی خودت!

مولای ما علی است

آن خیبرشکنِ الهی

آن یگانه مرد تاریخ

آن جنگجوی بامُروّت

آن سیاستمدارِ با شرف

آن حاکمِ یتمیم نواز

علی شور اِفطار می کند

تا تو را نچشد

به کامِ علی، شوریی نمک بهتر از لبخندِ توست.

با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگه تو اینترنت دنبال اهنگ باحال میگردی به سایت زیر مراجعه کنید

www.musicgelyan.com
با تشکر
سلام
ممنونم.
بسیار زیبا
ممنون
نگاهتان زیباست
خواهش می کنم

با تشکر.
:)

شما شاعر هست؟
بله همه مطالب اینجا از منه

با تشکر از شما.
عالی بود..
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سلام بر سید عزیز🌷
علی را دوست دارم، ولی احساس می کنم که عاشقش هستم، آنقدر که بغض گلویم را میگیرد، می فشارد. مظلومتر از علی در تاریخ ندیدم، بخدا قسم خدا را.
سلام دوست گرامی
درس می فرمایید

متشکرم.
یا علی
علی یارتان
متشکرم.
عالی بود مثه همیشه
از اینکه کلاس آخر رو از دیده گذروندید متشکرم.

سلام مطالب وبلاگ بسیار خوب هست.

 برای کسب درآمد اینترنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید درامدی که بستگی به آمار بازدید وبلاگ شما بستگی دارد

https://zarpop.com/ref:1401

سلام
لطف دارید
متشکرم.
ماشاالله به کلامت
درود خداوند بر شما

متشکرم.
سلام. عالی بود موفق باشید
خوشحال میشم وبلاگم بیاین
در پناه حق
سلام
نگاهتان متعالی
سلامت باشید
حتما


متشکرم.
سلام

اگه تو اینترنت دنبال آهنگ جدید و باحال میگردید

به سایت زیر مراجعه کنید

www.musicgelyan.com

با تشکر
سلام

سپاسگزارم.
سلام
بسیار عالی





تو گوگل یه سرچ کنید اسم آقای "علی اکبر خانجانی" رو
همونی که نظرش رو بالا گذاشتید.
سلام
نگاهتان متعالی

من نظرشو نذاشتم
یه بنده خدایی میاد برا تبلیغ این آقا من هم گفتم دلشو نشکونم
ای برادر تا دلتون بخاد منحرف هس
این هم روش

با تشکر از حضورتون.
سلام

اگه تو اینترنت دنبال آهنگ جدید و باحال میگردید

به سایت زیر مراجعه کنید

www.musicgelyan.com

با تشکر
سلام 
متشکرم.
سلام

اگه تو اینترنت دنبال آهنگ جدید و باحال میگردید

به سایت زیر مراجعه کنید

www.musicgelyan.com

با تشکر
سلام

ممنونم.
به هر حال شأن وبلاگتون بالاتر از این منحرف هاست.
زنده باشید
حذف می کنم نظرو

متشکرم.
خیلی عالی:)
متشکرم
خوب مطلبی بود.
سپاسگزارم.
عالی بود.. سپاس
نگاهتان متعالی

ممنونم.
سلام دوست عزیز. دنبال شدید ممنون میشم اگه وبلاگمو دنبال کنید
سلام
دنبال شدید

متشکرم.
دنیای کامپیوتر:
(این دانلود موزیک عالی چند بار یه مطلبو تکرار میکنه؟)
سپاسگزارم.
خیلی زیباست این وبلاگ

آقا محمد وبلاگتون رو عوض کردین یا همون قدیمیه و تعویض قالب کردین؟


نگاهتون زیباست
قالب عوض کردم

با تشکر از حضور سبزتان.
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
سپاسگزارم.
سلام خسته نباشید...

وبلاگتون خیلی خوب بود. ممنونم

منم ی وبلاگی زدم تازه تاسیسه
خواهش میکنم یه سری بزنید و اگه خوشتون اومد حمایت کنین
خیلی ممنونم
سلام
زنده باشید
سپاسگزارم.
سلام.
از وبلاگتون خوشم اومده.
دنبالتون کردم.
ممنون میشم وبلاگ من رو هم دنبال کنید.

راستی! نظرتون با تبادل لینک چیه؟؟؟
منتظر جوابتون هستم!
سلام
لطف کردید

دنبال شدید
متشکرم.
سلام مطالب جالبی گذاشتین
https://sorooshnews.com
نظرتون با تبادل لینک چیه؟؟؟
منتظر جوابتون هستم!

سلام
لینک شدید
ممنونم.
نظرتون با تبادل لینک چیه؟؟؟
منتظر جوابتون هستم!

سلام
لینک شدید
ممنونم.
 
سلام
خسته نباشید عالی بود

سلام
سلامت باشید
ممنونم.
بسیار زیبا بود
نگاهتان زیباست
ممنونم.
سلام فرمانده
این یک دعوت نامه رسمی است برای شما تا ما را نجات دهید.
از شما دعوت میشود فرماندهی مارا در دست بگیرید تا باری دیگر بر تمام دنیا حکمرانی کنیم 
همه منتظر شما هستیم 
سلام
ان شاءالله
ممنونم.
علی ای همای رحمت ...
ممنونم.
سلام سید جان خوبی داداش
شرمنده این چن وقت نتونستم حالتو بپرسم اومدم فقط بهت بگم خیلی مخلصیم به فکرتم یا علی 
سلام
خوبم شکر
خواهش می کنم
ممنونم.
بسیار زیبا و عالی بود. 
نگاهتان زیباست
ممنونم.
سلام ممنون برای مطالب خوبتون
 بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
سلام
خواهش می کنم
سپاسگزارم.
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۸ پســــــــــــــــــــــــر روزگــــــــــــــــــــار
بسیار زیبا
نگاهتان زیباست
ممنونم.
ذکر علی بهترین ذکر هاست ...
سپاسگزارم.
با سلام جهت تبادل لینک پیام ارسال میکنم
www.baranchat.in شما لینک مارا با کلمه باران چت درج کنید
و به ادرس www.4ji.ir بیاید تا ما هم در لینک دونی سایت ادرس شمارو بگزراریم تا باعث افزایش بازدید شما شود
سلام
ممنونم.
خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون لطفا مطالب بیشتری قرار بدین. آرزوی موفقیت برای شما
سپاسگزارم
و همچنین.
عالی .
http://30namafun.com/
نگاهتان متعالی
ممنونم.
سلام. وقت بخیر
بهمنش هستم.
اگر تمایل به همکاری و نویسندگی در سایت معماری و یا کسب درآمد از آن را دارید دو لینک زیر رو مطالعه بفرمایید:
yon.ir/mPyeZ
yon.ir/7efNE
برقرار باشید
memar98.com
سلام
خوشبختم
ان شاءالله
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan