کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

عزیزم

اگر عشق را زندگی کنی

آن وقت می توانی به کسی که دوست داری بگویی:

عزیزم دوستت دارم.

سلام

بله.اگه عشق رو زندگی کنیم، انوقت می تونیم اونو با دیگران تقسیم کنیم.

سلام
متشکرم.

بله ولی عشق رو زندگی کردن یعنی دقیقاً چجوری؟!

عالی بود

دوشنبه ۳ آذر ۹۹ , ۲۳:۱۶ مونو پروپلین گلایکول

اما چگونه؟!!!!

نمیشه گفت چگونه
عاشق باید بود

ممنونم.

دقیقا

ممنونم.

من که هر وقت خواستم این حرف را بزنم یه حسی مثل خجالت کشیدن داشتم و نتونستم بگم.

آدم با حیا اینجوریه
متشکرم.

مطالب جذاب می نویسید. 

medical translate

متشکرم.

عشق 

کرونا یادت بخیر که زندگی هارو چپوندی یلداتون پیش پیش مبارک

سلام
و همچنین
متشکرم.
جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۳۸ فروشگاه اینترنتی لباس کار

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید من همیشه مطالب شما رو می خونم و خیلی برام جالبه که یک نفر اینقدر با تبهر مینویسه 
و اینقدر وقت میذاره برای نوشتن مطالب با کیفیت بالا و خوب 
مطالبتون سنجیده است و گاهی من ساعتها وقت میگذارم برای خواندن مطالب خوب شما 
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و کامنت من را خواندید 
اگر وقت کردید به وبلاگ من هم سر بزنید و نظرتون رو برام بنویسید 

<a href="https://safesho.com/iranian-top-12-best-work-clothes-stores/">فروشگاه اینترنتی لباس کار:&nbsp


با تشکر 
نازنین شکری 
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan