کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

فراموشی

برای حرف های قُلنبه، باسنِ طرف مهم نیست

باید وجناتِ خوبی داشت

از عاشقی گفتن، تکرار مکرّرات است؛

دوستت دارم زیاد می گویند، ولی آنکه صادق باشد کم است؛

من هویج می خورم و نگاه تیز می کنم:

""" از گله داری به مرتعِ دوست نمی توان رسید؛

این روزها با سگ و گربه جمله می سازم و به حالِ میگ میگ می خندم؛

از گجرات و تگزاس نمی توان فرهنگ استخراج کرد؛

من دست سازِ وطنی را ترجیح می دهم، شگنولی زیاد باب طبع نیست؛

چای خورم مَلس است؛

از خدا سؤال می کنم من چقدر می ارزم؟

شیطان می گوید، به اندازه ی یک گناه

خداوندا ما را از شیاطینِ جن و اِنس محفوظ بدار!

گدای کوچه های شک می گوید:

کدام شیطان؟ کدام خدا؟

صفحاتِ زندگی تیره و تار شد، من خرگوش می شوم؛

خرِ شما نه، من خرِ گوش می شوم؛

امان از شیپورِ بی وقت و زنِ بی حجاب؛

کافورِ صلواتی را فروختند، مثقالی یک میلیارد، 

تار و پودِ این قوم فراموشی است. """

چه متن جالبی 🤔
سپاسگزارم.
چقدر لذت می برم وقتی متن های شما رو میخونم...
لطف دارید
سپاسگزارم.
دلنوشته ی زیبایی بود..
نگاهتان زیباست
متشکرم.
شنبه ۲۴ آذر ۹۷ , ۱۷:۵۰ سینه ریز زنانه
عالیه 
نگاهتان عالی
متشکرم.
بسیار عالی
.
.
.
.
از وبسایت کارکده دیدن نمایید.......
آگهی خودرو/خرید خودرو/فروش خودرو/آرا خودرو
متشکرم.
سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ , ۱۹:۵۸ دانلود سریال game of thrones
سلام مطلب جالبی بود من از طریق گوگل با سایتتون اشنا شدم و مطالبتون رو پیگیری میکنم بعضی وقتا دیگ گفتم الان یه کامنت بذارم اعلام حظور بکنم :)) ! راستی خوشحال میشم به سایت منم سر بزنید و نظرتونو درباره ش بگید ، موفق باشید دوست عزیز !
سلام
لطف دارید
متشکرم.
عالی
سپاسگزارم.

عالی

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan