کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

شوخی

عزیزم دوست دارم کمی با تو شوخی کنم 

کمی شوخی

اره 

کمی شوخی.

😐

متشکرم.
سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۲۱:۵۰ قدرت، چیزی که به دنبالش هستید

شوخی بکن....ماکه غریبه نیستیم....افرادی هستیم مثل شما...با حرف های متفاوت در دل خود...و ظاهری متفاوت تر از شما...

دقیقا
میگم حالا

سپاسگزارم.

بفرمایید شوخی کنید 😂😂

نمیشه گف خب
 متشکرم.

با بعضیا نمیشه شوخی کرد :(

درسته
کار من هم در حد همین مونده
آیا شوخی بکنم یا نکنم؟

سپاسگزارم.

عجب ...

با تشکر از حضورتون.

ؤٌٍّریالَۀؤٌٍریالۀؤٍریال !!!

وای من قاط زدم اصن ! عمر سایت 1362 ؟؟ ماشالا ! من ده تا وب داشتم همه رو همون 60-70 روز اول حذف کردم ...

عمر وبتون پایدار ❤️

لطف دارید
سپاسگزارم.

:)

ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan