کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

قاسم سلیمانی

اوضاع عجیب ناموزون و نامبارک است

ناف دختر مشخص

گیس زن کوتاه

پاچه ی مرد خانه بلند

این روزها مردها از زن ها با حجاب ترند

سیاست دولت هم همجنسگرایی محض است

یعنی همه را دوست دارد، راضی کند

این یعنی سیاست نفاق و تزویر 

بگذریم، حرف عشق بزنیم که سر راست تر است

آنقدر اوضاع عجیب ناموزون و نامبارک است

که عشق گم شد در بی ناموسی این قوم

باز دلمان خوش بود

که یک قاسم سلیمانی بود

آری بود.

بسی زیبا....

نگاهتان زیباست
متشکرم.

مثل همیشه عالی

نگاهتان متعالی
سپاسگزارم.
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۲۰:۰۱ محمدرضا حمیدیان

سلام دارم یک چالش برگزار می کنم با عنوان چیز های عجیب در من

داخل این چالش شما داخل وبلاگ ، وبسایت یا سایت خودتون کارها عادت ها و چیز های عجیب و خنده دار خودتون رو میزارید و به من در قسمت نظرات می گید 😊

من هم وارد وبتون میشم و آدرس صفحه تون رو + اسمتون (مستعار یا ....) میزارم

بعد کاربران میان داخل قسمت نظرات و به شما رای میدن

کسی که بیشترین رای رو بیاره برنده میشه

چالش خوب و جالبی هست

هم سرگرمیه هم به پیشرفت وبلاگ شما کمک می کنه خوشحال میشم شرکت کنید 😊😊

سلام
چیز خنده داری من ندارم
متشکرم.

احسنتم

سپاسگزارم.

زیبا بود 

سپاسگزارم.
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۲۰:۳۱ امیرحسین خالدی

خیلی عالی بود

سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan