کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

برجام، استانبول

دیشب به خواب دیدم:

من و حسن جان به کرمان بودیم

تجارت زیره؛

بعد بلیت گرفتیم رفتیم:

استانبول؛

یک هفته ترکیه بودیم بعد رفتیم:

شانزلیزه؛

آنجا دار و دسته ی همجنسبازها سرمان ربختند، گفتند:

بیایید در کار ما،

حسن آقا گفتند:

استغفرالله

من گفتم: 

حسن جان این شد عاقبت برجام شما؟

بیدار شدم و یک راست رفتم مستراح.

خب، میرفتید در کارشان :)

از برجام که زیاد به ما رسیده. اینم روش.

بیشتر هم میرسه
سپاسگزارم.

فیلتر نشی یه دور تسبیح با ذکر انجام بدید :)

سلام
فکر نکنم فیلتر کنن

با تشکر از حضورتان.
سه شنبه ۳ دی ۹۸ , ۱۲:۱۹ پنجره کشویی تک ریل

خدا رو شکر برجام نفت سر سفره هامون آورد

------------------------------------------------------

تعویض پنجره های قدیمی

اره خوب

متشکرم.
جمعه ۱۳ دی ۹۸ , ۱۶:۳۵ تبلیغات رایگان

خدارو شککککککر

همه چیز عالیه

با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan