کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

کتی جون

آنقدر گرانی شد

که من هم گران شدم

نایاب شدم؛

خر بودیم، خرتر شدیم.

(دور از جونت کتی جون)

احسنت به شما
خیلی منتظر پست جدیدتون بودم
طاعات قبول درگاه حق
زنده باشید
و همچنین شما

سپاسگزارم.
عالی بود
سپاسگزارم.
واقعا خر شده بودن اون ها..

مبهم نوشته اید ما هم مبهم نوشتیم..

عالی بود...

سپاس از شما..
مقابله به مثل کردید
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سلام
خیلی وقت بود به وبلاگتون سر نزده بودم و تو بیان نبودم

مثل همیشه تو در تو و جنجالی
👌👌👌👌🤚👌
سلام
خوش اومدید
سپاسگزارم.
ماشالله همچنان قوی و پر کنایه پست هاتون رو ادامه میدین. خوشحالم که هنوز محکم تو بلاگ هستید
شما به بنده لطف دارید
سپاسگزارم.
گاهی میام مطالب شما رو می خونم
مرسی
جمعه ۳ خرداد ۹۸ , ۰۱:۵۲ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
سلام طاعات قبول
پست هاتون چه پرانرژی ومحکم اند++++++++
خداقوت
گرانی در قالب شعر هم شده !!
(وبلاگ خوندم واقعا لذت بخشه خیلی وقته فاصله گرفتن بوده ازش مرسی)
سپاسگزارم.
راحت باشیدمجلس بی ریاست


http://digiasal.com


سپاسگزارم.

سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ , ۱۴:۰۸ هادی اسماعیلی فضل
سلام  وب خوبی دارین . تک بیت  همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

بنشین برایت حرف دارم در دلم غوغاست
وقتی که شاعر حرف دارد آخر دنیاست
سپاسگزارم.
شنبه ۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۶:۱۲ نمونه سوالات آیین نامه 96
سلام وب خوبی داری ، جای پیشرفت داره .
از وب منم دیدن کن .
خاستی متقابل وب همدیگه رو دنبال کنیم .

http://aayinnameh.blog.ir
کلمات کلیدی :
سوالات آیین نامه مقدماتی | سوالات آیین نامه اصلی | سوالات آیین نامه | سوالات آیین نامه اصلی با جواب | سوالات آیین نامه مقدماتی 

سلام
لطف دارید
متشکرم.
سلام دوست من
خیلی قشنگ می نویسی
منم می خوام شروع به نوشتن کنم
اگر تمایل داشتی در قسمت لینک دوستان تبادل کنیم
همه چی گرون شده
شعر بایی بود
سپاسگزارم.
همه چیز گرانی را دید اما انسانیت نه ....

امان از گرانی...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan