کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

بدبخت

گفت:

من بدبختم

تو بدبختی

اون بدبخته

اونها بدبختن

اینها بدبختن

همه بدبختن

من گفتم:

پس همه ما یه مشت بدبختیم که دور هم جمع شدیم؛

گفت:

آفرین بدبخت جان!

پنجشنبه ۱۳ دی ۹۷ , ۱۹:۱۸ ....جلیس العقل ....
ممنون
خواهش می کنم

متشکرم.
عجب..

البته باید دید رو عوض کرد..
چه عرض کنم والا
همه ی ما رو بدبخت می دونه
من هم چیزی نگفتم

با تشکر از حضور سبزتان.
اینطوری که زندگی خیلی بدتر و سخت تر میشه!

با نای دل موافقم.
وقت کردی بهم سر بزن.
 چه مطلب جالبی . عالی بود . 
شنبه ۱۵ دی ۹۷ , ۲۲:۰۰ میثم علی زلفی
هرکسی از ظن خود شد یار من
سلام 
آخ که دلم تنگ شده واسه وبلاگ ها :(
سلام
رسیدن بخیر
من هم میام میرم
چرا جو سرد شده؟
مثل قبل نیس

با تشکر از حضورتون.
می خواستید بگید همه که نه یه عده هم هستند که ما رو بدبخت کردند!
دقیقا

سپاس از حضورتون.
کار یه سری آدما انرژی منفی دادنه. باید با اینا اصلا رفت و آمد نکرد
خب درسته

سپاسگزارم.
همه خوشبختیم🌸🌸
دقیقا

متشکرم.
به نظرم واقعیت یک چیزه و تعبیری که ما از واقعیت داریم چیز دیگریست. هرکس بر اساس تعبیر و تفسیری که از واقعیت داره زندگی می کنی. یکی این شرایط رو فرصت می بینه یکی این شرایط رو تهدید. البته نمی خوام شعار بدم وضعیت الان سخت شده اما اگه به سختی ها فکر کنی سختی بیشتری می بینی و اگه به فکر فرصت ها باشی و کانون توجهت روی اونها باشه فرصت های بیشتری رو پیدا می کنی. من تحصیلاتم مهندسیه اما امروز دارم تو سایت زبان رمزی که یک سایت در زمینه آموزش زبان انگلیسی است فعالیت می کنم. من دنبال یادگیری زبان انگلیسی بود و با این سایت آشنا شدم اگر من نگاه فرصت بین نداشتم شاید الان اونجا مشغول کار نبودم. میخوام بگم کانون توجه خیلی مهمه. روی هرچی تمرکز کنی همون تو زندگیت به وجود میاد. موفق باشی
من اونقدر نیستم که از جو هم خبر ندارم 
ولى خب شبکه هاى اجتماعى یکى از دلایل مهمش هست 
یکیش


با تشکر از نگاه خوبتان.
window.open("https://www.google.com") روحانی%20جان
عالی بود
نگاهتان متعالی
متشکرم.
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۶:۵۱ رحمت الله حمیدی
نوع فکردن در شیوه زندگی انسان تاثیر گذار است و اگر همیشه به نداشته های مان فکر کنیم قطعا نومیدی پیش می اید و به اول به همه اطرافیان و جامعه بدبین می‌شویم و سپس به خودمان بدبین می شویم و فکر می‌کنیم همه بدبختیم.
و اگر همیشه به داشته های مان فکر کنیم به این صورت که زنده ایم و سالم و تندرست و همه چی داریم چشم سالم گوش سالم صورت زیبا و سیرت خوب و .............. بعد از یک مدت اطرافیان و جامعه مان را نیز چنین می بینیم. و همیشه زندگی سالم و خوب و با ارامش را خواهیم داشت. 
طرف نگاهش این بود
درس می فرمایید

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan