کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

مادر جان

نامه مادر به فرزند:

""" مادر جان اگر وقت گیر آوردی

برای من یک شانه ی چوبی بخر

اگر ارزان بود دو عدد بیاور

مادر جانت در انتظار تو! """

****

و چه حقیرم من در مقابل تو ای مادر!

سلام
درود بر همه ی مادران ...
سلام
و درود بر شما
متشکرم.
مادر :))))
ممنونم.
بسیار عالی
سپاسگزارم.
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۳:۳۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
نمونه عشق واقعی یعنی مادر.
سلام

درسته واقعا
متشکرم.
کم پیدایین !
کم سعادتیه

با تشکر از حضور و نگاهتان.
انشاالله که همه پدر و مادرا عمر جاودانه داشته باشن....
:)
آمین

متشکرم.
من تماشای تو میکردم و غافل بودم
کز تماشای تو خلقی به تماشای منند
عالیست

احسنت
متشکرم.
چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۵ دنیای کامپیوتر ...
چگونه باشم تا در موقعی که مادرم نبود، زنده بمانم؟


سخته از دست دادن مادر
پاینده باشند مادران.

سپاسگزارم.
کلمه دوستت دارم را جز از سینه ی مادر باور مکن 
دقیقا

متشکرم.
خدایی مهربانیس مادر...
درسته

متشکرم.
بسیار عالی
.
.
.
.
از وبسایت کارکده دیدن نمایید.......
آگهی خودرو/خرید خودرو/فروش خودرو/آرا خودرو
متشکرم.
عشق کله پاچه ای؟؟
وقت کردی بهم سر بزن.
عشق نابودکننده اییه


متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan