کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خربزه، کفش

من از خربزه، پوست آن را ترجیح می دهم

نه برای زیر جماعت گذاشتن

بلکه من باب شکم فرمودم

-چه از خود متشکر-

سراغِ هواپیما را گرفتم

پرواز کرده بود

سراغِ قطار را گرفتم

حرکت کرده بود

سراغ اتوبوس را گرفتم

پنچر شده بود

تلفن زدم،

آقای مدیر!

منشی گفت:

مدیر دیروز به رحمت خدا رفته است

گفتم:

خبر بدهید که قرار است زلزله بیایید

من خاک بر سرِ دنیا هستم

دنیا اگر منفجر شود

من بمبِ محرکه ی آن هستم

از عجایب هفت گانه ی عالم

من بین شش و هفتم

سال نامه ای معکوس با بهره ی هشت درصد منتشر کرده اند

قرار است در مذاکرات آتی دستور به افتتاح بدهند

بنده جفتک به تمدن زدم

آمدم کنار کفش هایم نشستم

و آن ها را برّاق کردم

مبادا در دوی جهانی، حرفی برای گفتن نداشته باشم.

بین شش و هفت:))
من بین صفر و یکم همش اعشار میخورم
متشکرم
سلام مطالب جالبی گذاشتین
https://sorooshnews.com

📣📣📣توجه توجه💶💶قرار یه درآمد میلیونی داشته باشی،اونم از تو خونه
نوین ترین شغل خانگی بدون پرداخت حتی یک ریال ،بدون داشتن تخصص و صرف زمان 
کسب درآمد تضمینی از سیستم دانش بنیان کنتل.فقط و فقط یک ثبت نام لازم دارید بدون پرداخت حتی یک ریال .جالبه نه؟
جالبتر اینه که از sms هایی که برات هر روز ارسال میشه و واقعا اعصاب خورد کنه میتونی پول دربیاری .
خودت میتونی انتخاب کنی چه پیامهایی برات ارسال بشه و پول هم دربیاری
حالا چه جوری ؟؟؟ بیا تلگرام تا راهنماییت کنم
@cantelgold
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan