کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

عشق

باران که می بارد

من به استقبالِ تگرگ می روم

کامیون آمد، رد شد

وقتی به خنده می گفت:

دوستت دارم.

Tnx
خواهش

ممنونم.
مثل یه فیلم عاشقانه زیبا
لطف دارید
سپاسگزارم.
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۰۸ علیرضا امیدیان نسب
عالی
نگاهتان متعالی


متشکرم.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ممنونم.
عاشقانه ارام:)
با تشکر از حضورتون.
میدونید من از شعر و شاعری هیچ سر در نمیارم.... وقتی یه چیزی رو میخونم ، یا حس خوب بهم دست میده و یا هیچ حسی درگیرم نمیکنه. هرگز دچار حس بد نمیشم... گاهی با شعر های شما هیچ حسی نصیبم نمیشه و گاهی حس خوبی پیدا میکنم. تکرارم برای تاکید بود. 
حس میکنم شعر هاتون یه چیزی کم دارن. حرفتونو میزنید ها. شیوا و رسا است اما به لطافت یک شعر  نیست. رندانه نیست. مخصوصا این نوع شعرهایی که -باز- من سر در نمیارم ازشون و بیشتر به کاریکلماتور میمونه. اول اینکه انتخاب دو رنگ برای نوشتنتون به دلیل زیبا کردنه یا روی مفهومی قراره تاکید کنین؟ این مهمه. و بعد اینکه مثلا: زیر باران ایستادن و حرفهای عاشقانه زدن، به نوعی دست مایه شده برای افرادی که شعر میگن. خوبه. جالبه. و حتی دوست داشتنی... اونجا یه چاله ی کوچولوی آب لازمه که باعث بشه اون کامیون آب بپاشه رو سر و ریخت اونی که داره میگه دوستت دارم.... بعد میشه به اون چاله شخصیت داد. میشه اینطور تعبیر کرد که اون چاله و آبش میفهمن که اون دوستت دارم کذب محضه اما معشوق نمیفهمه. (فقط دارم فکر های خام خودمو بلند بلند برات مینویسما بدون ویرایش)  مثلا میشد دستشون یه چتر بسته باشه.  یا اصلا باز باشه. بارونی که بهترین جاست برای بیان حرفهای عاشقانه خیسشون نمیکنه در حالیکه یه کامیون میاد و از زیر چتر با یه مشت آب گل آلود خیسشون میکنه.  ببخشید دوست عزیز که زیاده روی کردم. و یه سوال اینکه چرا بعضی از مطالبت بارها و بارها ستاره ی وبلاگتو تو لیست من روشن میکنه؟ مشکل فنی؟
سلام
این متن اشاره به دنیا داره
و تگرگ اشاره به حوادث روزگار داره
کامیون هم وزنش سنگینه، اشاره داره به وزن زیاد کارهای بشر
و دنیا میخنده و میگه دوستت دارم

با تشکر از حضورتون و تحلیل زیباتان.
سلام مطالب جالبی گذاشتین
https://sanayepress.com
سلام
ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan