کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

دیوانگان

دیوانه شدن را دوست دارم

چون در عالم دیوانگان می توانم

بدون آنکه به کسی بر بخورد

حرف دلم را بگویم

در حالی که طرفِ مقابلم فقط می تواند بگوید:

«بر دیوانگان حَرَجِی نیست».

منم تا حدودی هستم..
هورا
خخ

زنده باد دیوانگان
متشکرم.
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۰۳ علیرضا امیدیان نسب
منم دوست دارم
دیوانه ها رو؟


با تشکر از حضور سبزتان.
بله !!
با تشکر از حضورتون.
ببخشید میخواستم بنویسم
دیوانه عاقل .....
اون کامنت رو حذف کنید
خواهش می کنم
چشم 

با تشکر از حضورتون.
بله:)
سپاسگزارم.
سلام مطالب جالبی گذاشتین
https://sanayepress.com
سلام
ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan