کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

موز

گاهی تنبل می شود

من که می گویم: کدو تنبَل همان خیار است

خیار چنبر هم همان خیار خودمان است

می توان همه چیز را، یک چیز دید

من دوست دارم

همه چیز را یک چیز ببینم

ولی چه کنم

دیگران دوست ندارند مرا خیار ببینند

آن ها دوست دارند مرا موز ببینند

مُشکل از من نیست، مُشکل از دیگران است.

ور هر حال ابتدا پوستت را میکنند و بعد میخورند. توفیرش در نمک و بی نمکی، شیرینی و بی مزگیه توست. موز یا خیار. مسءله این نیست. مسئله خوره شدت است
احسنت
تحلیل بسیار خوبیه
آفرین بر نگاهتان
تشکر فراوان.
عجب !!
درکش سخته
یعنی من زیاد بین چیزا فرق نمی زارم
یعنی پول و بی پولی برام یکیه

با تشکر از حضور سبزتان.
🤔
ممنون.
"یعنی من زیاد بین چیزا فرق نمی زارم
یعنی پول و بی پولی برام یکیه"

من نه واقعا زندگی شده پول
به قول اقای سروش لشکری
این روزا اول پوله بعد خدا
 همه رایت ارباب کدخدا 
خب بشر پولی بدرد نمیخوره
بشر موزی بدرد بخوره
خخ

ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan