کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

کینه

من کینه ای نیستم

ولی به من حق بدهید

کارهای بدی که دیگران در حقّم انجام می دهند

را فراموش نکنم.

ولی من خیلی کینه ای هستم:)
کینه زیاد باشه آدم اذیت میشه

ممنونم.
سلام
کارها بدی دل بشکند.باید هم فراموش نشوند.
کارهای از رو جهالت معلومه باید فراموش بشه وکینه هم ندارد.
سلام
درست می فرمایید

با تشکر از حضورتون.
سلام البته همینه این ها رو هواست.به منمنیت ما افراد بر میخوره والا ما اگر خودمون رو شیعه چه عرض کنم،مسلمان میدانیم.الگو رفتاری ما پیامبر مهربانی هست.
پس گذشت ایشون کجا قرار به کار ببریم....
 گفتم فراموش نمی کنم
کینه به دل نمی گیرم

با تشکر از حضورتون.
من کینه ای نیستم 
ولی نظرم در مورد دیگران  تغییر میکنه
خوبه اینجوری نه؟


متشکرم.
منم کینه ای هستم حواست باشه چی میگی:))))
تسلیمممممم
خخخ

با تشکر از حضور زیباتان.
سلام. منم همینطورم اما این همان اسمش کینه ای دیگه. خصوصا اگر عذرخواهی کنند وضعیت بدتره
سلام
پس نتیجه میشه اگه عذرخواهی نکنن بهتره

قدم رنجه فرمودید
با تشکر از نگاه و دل پاکتان به کلاس آخر.
اوهوم
ممنونم سرکار خانوم.
سلام
همان فراموش نکردن هم،کجا دیدید که اهل بیت ع این همه اصرار براشتباهات داشته باشند؟؟
سلام
اصل بر زندگی اهل بیته (ع) شما درس می فرمایید


ممنونم.
سلام
ببخشید قصد جسراتی نداشتم..
ممنون از وقتی که می گذارید..
سلام
خواهش می کنم
وظیفه اس


متشکرم.
یکی از دوستام میگفت ببخش ولی هیچ وقت فراموش نکن چی کار کرده

نمیدونم درست میگفت یا نه
اصل بر همینه
این یه اصل در شناخت دوستو دشمنه
باید از کسی که در حقمون  بدی می کنه برحذر باشیم تا دوباره گرفتار بدیاش نشیم
احسنت بر شما و دوستتان


متشکرم.
مطلبی که شما نوشتید؟
نه در مورد نظرتون
تغییر گفته بودید
گفتم خوبه اینجوری


ممنونم.
بله الان متوجه شدم
نمیدونم خوبه یا نه
شاید خوب باشه

با تشکر از دل مهربانتان.
شاید...
خدا حفظتون کنه

ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan