کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

جنگ جهانی سوم

عزیزم

وقتی به تو فکر میکنم

تمام وجودم درهم می پیچد

به گمانم

جنگ جهانی سوم

به خاطرِ اَخم تو باشد.

من فکر کردم جنگ جهانی سوم شروع شده و باید بمیرم. دوست ندارم ناکام برم تو قبر

براتون بهترین ها رو آرزو دارم

متشکرم.
شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۰۶ سارا سماواتی منفرد
سلام
عجب اخمی ...

((-:
سلام
عالیه این اخم

با تشکر از حضورتون.
اخمی که دوست داشتنی سارا جان:)
بله

با تشکر از نگاهتان.
وبلاگتون عالیه
با تشکر از حضور سبزتان.
سلام
جالبه وبلاگ برگ خالی تون بیشتر متوجه می شدم.تا این وبلاگ تون..
واقعا نیاز هست اینقدر پیچیده بنویسید؟؟؟
سلام
این که عاشقانه اس
پیچیده نیس

متشکرم.
سلام
بله با توضیح تون تازه متوجه شدم.
جالب بود..
سلام
خوشحالم که فحوای مطلب رو رسوندم

متشکرم.
سلام
این کلمه یعنی چی؟تا الان هم ندیدمش
فحوای
سلام
فحوا یعنی مفهوم یعنی اصل مطلب

ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan