کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

آسمان

اون وقتا

که بادبادک هوا می کردم

می فرستادم آسمون

فک کنم

خدایی تر بودم

چشام همش به آسمونو بادبادکه بود

میخام

بازم مث اون وقتا، بادبادک دُرس کنم

بفرستم آسمون

نگاش کنم.

یادش بخیر
یادش بخیر

متشکرم.

قشنگ بود 
قربان نگاه قشنگتان
سپاسگزارم.
سلام
هیچ وقت این کار نکردم.برام جذابیت هم نداشت.
چون دوست داشتم خودم پرواز کنم.
سلام
آدم باید خودش پرواز کنه
آفرین

با تشکر از حضورتون.
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۱۲ سارا سماواتی منفرد
واقعا یادش بخیر ...
بله
متشکرم.

با سلام خدمت دوست عزیز 

وبلاگ بسیار زیبایی دارید و هم مطالب آموزنده بود به سایت تک یدا هم سر بزنید

اگر مایل به حمایت از سایت ما بودید مارو به عنوان سایت سرگرمی www.takvida.ir لینک کنید

دوست دار شما تک ویدا

www.takvida.ir

سلام
لطف دارید
متشکرم.
قشنگ بود
قربان نگاه قشنگتان

ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan