کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

طلوعِ نرگس


عیدتون مبارک دوستان مهربانِ کلاسِ آخر



در می زنند!

باغچه از خواب بیدار می شود

آبِ حوض خندان می شود

آسمان سلام می کند

بیا کمی حرف بزنیم!

عشق را بی تاب کنیم!

شاید میان عشقمان نرگسی طلوع کند.



اسعد الله ایامکم..
سپاسگزارم.
عید شما هم مبارک 
اللهم عجل لولیک الفرج 
سپاسگزارم.
عید شما هم مبارک
ان شاء الله آخرین سالیه که بی گل نرگس از نیمه شعبان رد میشیم
ان شاءاالله

متشکرم.
سلام من شاه معماها هستم اگه تونستی به معما های من جواب بدی یه سر به وبلاگت میزنم و براش تبلیغ میکنم 
پس به من سر بزن
سلام
ان شاءالله

متشکرم.
سلام
عید یوسف زهرا ع هست...
پس چرا دلم این گونه پریشان...
التماس دعا
سلام
محتاجم به دعا

سپاسگزارم.
سلام
عیدتون مبارک و شاد
سلام
بر شما هم مبارک باشه

متشکرم.
عیدتون مبارک!!!
پاینده باشید


متشکرم.
اللهم عجل لولیک الفرج 

همچنین
آمین

سپاسگزارم.
سلام من شاه معماها هستم اگه تونستی به معما های من جواب بدی یه سر به وبلاگت میزنم و براش تبلیغ میکنم 
پس به من سر بزن
سلام
چشم

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan