کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

ذخیره طلایی

عزیزم

چند بازیکنِ ذخیره دارم

می خواهم وارد بازی کنم

مراقب نفرات اصلی ات باش

ذخیره ی من طلاییست.

سلام
بعضی از نوشته هاتون خوبند.بهضی اصلا جذاب نیست
یا اینکه بنده ذوق ادبی ندارم.
اصلا چیزی از وبلاگ تون آدم سر در نمیاره.
از کشف کردن آدم ها خوشم میاد.هنوز نتونستم شما رو کشف کنم.
که مخاطب تون خداست یا بنده هاش؟؟؟
یا هیچ کدوم...
سلام
دل بدید به نوشته ها و پیداشون کنید تو جامعه
فقط کد میدم بهتون
لایه ی زیرین خداست

با تشکر از نگاه و دل مهرباتان.

سلام

والا تو جامعه هم مصداق پیدا نکردم.

بی خیال

نظر لطف شماست..

ساده نوشتن فقط هنر خودمه بس

یا حق

سلام
حق یارتان

سپاسگزارم.
دنیای کامپیوتر:
(احسنت!)
و انت من المحسنین
ممنونم.
ماشالله

من یه خط هم نمیتونم بنویسم 
اگه سعی کنید
می تونید

سپاسگزارم.
👏🌷
ممنونم.
احسنت
سپاسگزارم.
عالی بود 
سپاسگزارم.
نه سعی کردم 

حتی نمیشه یه بیت شعر هم بگم

خوبه که ذوقو حس خواندن شعر رو دارید
این مهمه

با تشکر  از نگاهتان به کلاس آخر.
خواندن یه طرف 

دوست دارم شعر بسرایم :)
خوبه پس ارادشو دارید فقط مشکل اوردن رو کاغذو دارید
اونو هم میشه روش کار کرد درس بشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan