کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سحر و باران

مهسا و سحر هر وقت باران می گرفت،

می دویدند در خیابان

و تا خیس نمی شدند

به خانه برنمی گشتند.

در یکی از همین دویدن در خیابان ها بود

که مهسا عاشق شد؛

و سحر تنها شد.

یک روز سحر داشت،

اشعار وحشی بافقی را می خواند

تا رسید به این بیت:

«ای که دل بُردی ز دلدار من آزارش مکن

آنچه او در کار من کردست در کارش مکن»

که مادرش صدایش کرد

مادر سحر جان!

دارد باران می بارد .

سحر طبقِ عادت قدیمی

از جایش بلند شد،

و به خیابان رفت.

محسن، پسر همسایه از خانه شان بیرون آمد

و به سحر گفت:

می توانم با شما زیر باران قدم بزنم!

سحر نگاه به خانه شان کرد؛

مادرش را دید که

داشت از پنجره با لبخند نگاهشان می کرد،

و سحر به محسن گفت:

« می توانم با شما تا انتهای خیابان قدم بزنم

به شرط آنکه دیگر اجازه ندهی باران خیسم کند. »

بسیار زیبا 👏👏👏👏
عالی بود واقعا قلمتون عالیه 
نگاهتان زیباست
لطف دارید

متشکرم.
عالی :)
نگاهتان متعالی
سپاسگزارم.
چه زیبا ...
هم شاعرانه ، هم عاشقانه ...
:)
نگاهتان زیباست
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
بسیار عالی قلمتون پایدار و موفق باشید :)
نگاهتان متعالی
زنده باشید
متشکرم.
بسیار زیبا
نگاه و دلتان زیباست

ممنونم.
زیبا رود..
روزگار ب کام..
نگاهتان زیباست
و همچنین

ممنونم.
مادرش شوهرش داد رفت. چه لبخندی هم میزنه  خخخ
بله خخخ

با تشکر از حضورتون.
مادر ما بود میگفت همسایه ها میبینن آبرومون میره قدم نزن :دی
بله خو

متشکرم
زیبا بود:)
ممنونم.نگاهتان زیباست
سلام مطالب جالبی گذاشتین
https://sorooshnews.com
عالی

بیزحمت دنبال کنین
ممنون
نگاهتان متعالی
دنبال شدید
ممنون.
نیت کردم تاهرچندنفر که می تونم با شخصیت آیت الله حق شناس و چله عاشورا  اشنا کنم. دعوت می کنم به این آدرسا سر بزنید مال من نیستن حس عجیبی دارن


http://haghshenas110.com

http://instagram.com/hghshenas110

@hghshenas110
سپاسگزارم.
سلام جالب بود
سلام
ممنونم.
سلام
خوبید
تبادل لینکی میکنید
سلام
ممنون
لینک شدید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan