کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

تهران

یک کتابخانه ی کوچک در...

خدا لعنت کند شیطان را،

خواستم بگویم:

تهران،

من که تهرانی نیستم

از شما چه پنهان؛

این روزها عقده ای شده ام

رفتم نقشه ی تهران را خریدم

یک جای نقشه را نشان کردم

مالِکَش شدم

به همین راحتی،

عقده ام باز شد

من الان،

تهرانی ام.

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۴۳ دانلود آهنگ جدید فارسی
سلام دوست عزیز

سال جدید مبارک

اگه توی اینترنت به دنبال آهنگ های جدید میگردید... یک سری هم به سایت ما بزنید

www.musicgelyan.com

با تشکر
سلام
سال جدید بر شما مبارک

سپاسگزارم.
بله همچنان افکار غلطی همچون پزززز ، تکبر بر ما انسان ها حکومت میکند
زنده باد
احسنت

سپاسگزارم.
هرچی امکانات تو تهران ریخته
واقعا حسودیم میشه
ریخته امّا گمه امکانات

با تشکر از حس خوبتان.
سلام
از سه تا از بچگیم بدمیاد ،یکیش تهران ...
خدایا نشنیده،بگیر
سلام
تهران خیلی شلوغه

با تشکر از حضورتون.
شاید یکسری امکانات توی شهر های ما هم بود خوب بود
درسته
امکانات چه عرض کنم والله

با تشکر از حضورتون.
شلوغیشو دوست ندارم ولی برای پیشرفت عالیه:)
بله امکانات داره و پیشرفت

ممنون بابت حضورتون.
الان باید بگیم : ای تهرانی پولدار!!!
   
سلام....برای ماه رمضان امسال ختم قرآن گروهی گذاشتم وبلاگم...شما هم دعوتین به این جمع....اگه دوست دارین در این راه شریک باشین بیاین وبلاگم و پست ثابتمو بخونین....البته اگه دوست دارین....
با تشکر از حضورتون.
به یاد: 

شهر من ای پر از حیات و ممات 
ای که پر شد ز دود سر تا پات 
ریه هایم سیاه و روغنی اند 
از مونوکسید کربن ات غنی اند 
ذره های معلقت چون گرد 
می کند نشئه، می زداید درد!

تهران رو جدی نگیرید :)
جدی که نه

با تشکر از نگاه و دل پر مهرتان.
سلام دوباره...مرسی از حضورتون و شرکت در ختم....لطفا ایمیلتون رو چک کنین و در صورت تایید جواب رو برام ارسال کنید که مطمئن باشم....ممنونم...
سلام
خواهش می کنم
چک شد تایید شد جواب داده شد
متشکرم.
من الان فهمیدم توی دو تا پستتون دعوتتون کرده بودم :))))) قسمت بود امسال مهمان جمع ما باشین....:) مرسی از حضورتون...
زنده و سلامت باشید
ان شاءالله

متشکرم.
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۲۵ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
ی روز بعد از ظهر باید بیایم سینزده رو اونجا بدر کنیم سید
سید قدیما ی وبلاگ دیگه نداشتی ؟
راستی سلام عرض میکنم خدمتتون :دی
سلام 
شاید
بله برگ خالی و دروغ نوشت و قلم کوچک رو داشتم


زنده و پاینده باشید
با تشکر از حضورتون.
عقده ای نداره که
خخخخ
پس شما هم بام همفکرید
خخ


با تشکر از حضور سبزتان.
عقده ای خخخخ
خیلی عقده ایم
افتخار می کنم
خخ

با تشکر از حضورتون.
کاش بشود به همین راحتی در بهشت زهرای تهران 
من هم یک جا مالک بشم .. 
 چون از اول تولد باید برای اینجا پس انداز میکردم 
 ولی هرگز بفکر نبودم که روزی خواهم مرد ...
 دو دستم را از تابوت بیرون بگذارید تا همه ببینند 
 با دست خالی آمده بودم و با دست خالی میروم 
ان شاءالله همیشه سلامت باشید و عمر طولانی

با تشکر از حضور سبزتان جناب شباهنگ عزیز.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ممنونم.
الودگی هوا و شلوغی تهران رو دوست ندارم
این که هس کاریش هم نمیشه کرد.

متشکرم.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

سلام
متشکرم.
همه جا زیر آسمون خداست. فرقی نمیکنه کدوم شهر باشه
درس می فرمایید

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan