کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

هیروشیما

من بُمبِ هیروشیمام

تو را نه،

خودم  را پودر می کنم؛

تا به جهان

ثابت کنم

که دوستت دارم.

عاشقانه ی خوبی بود...
با تشکر از حضور سبزتان.
قشنگ بود:)
با تشکر از دل و نگاه قشنگتان.
زیباست
نگاهتان زیباست
ممنونم.
عشق از نگاه بمب هیروشیما :)
جالب بود
با تشکر از لطف نگاهتان.
چقدر اشکن عاشقانه وار
با تشکر از نگاهتان.
دنیای کامپیوتر:
(زیبا بود)
نگاه و دلتان زیباست
ممنونم.
چه خشن
بله خو این هم یجورشه
خخ

ممنونم.
سلام
ان شاالله این بمب ساعتی از قابلیت های بیشمارش در راه ظهور بهره بگیره:)
سلام
ان شاءالله

متشکرم.
دلت همیشه شاد باشه 🌷🌷
و همچنین
ممنونم.
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۲۱ دانلود موزیک عالی
با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگه تو اینترنت دنبال اهنگ جدید میگردی برید به سایت زیر

www.musicgelyan.com
با تشکر
با سلام
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan