کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

پول و نان

""" از قدیم تا به اکنون، دغدغه ی بشر، نان بوده و بس؛

من و دوستم جایی بودیم،

برای میزبان، پول آوردند،

شروع کرد به شمردنِ پول هایش؛

در عین اینکه داشت می شُمرد، حالَش هم عوض می شد؛

دیگر اصلاً به ما توّجه نکرد، تمام فکر و ذکرش شد، پول. """

گم شده بود رفیق درش فک کنم سیری نداره عین نان 
پول به اندازه 😅😅 
مقدم چیه  هان 
پول برای من زیاد مهم نیست 🙂 شاید چیزای مادی کمار بچشمم بیاد 
بله گم کرده خودشو در پول
درس می فرمایید همه چیز به اندازه

با تشکر از مشارکتتون.
ارزش انسان به تقواست و باید این رو نشر بدهیم
صد البته

متشکرم.
شده پول و دزدی و اختلاس..
بله درسته
متشکرم.
علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

متاسفانه قرار دادن و دارن پیش میرن

با تشکر از حضورتان.
چه دوست خوبی :))
بله دوست خوبیه

با تشکر از حضور سبزتان.
نه اون قدیم بود برا نان بود
الان زمان عوض شده
فخر فروشی الان مهمترین مساله است
برخی فقط میخوان پز بدن
برا فخرفروشی برا اینکه بگن من بیشتر پول دارم

با تشکر از حضور سبزتان.
خوبه
با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan