کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

سال، من، وطن و جنگ

سالِ جدید است و سالِ عاشقی

سالِ خرهای ناز و سگ های دُم کوتاه؛

سالِ روبان، سالِ کلنگ؛

سالِ ترامپ، سالِ سوریه، سالِ غازهای وحشی؛

جنگ است، فدای چشم و ریشِ ماهت، جنگ است؛

"""" من جوانی از تبارِ جنگ های چریکی ام؛

زنده باد وطن، زنده باد من! """"

نتیجه تصویری برای سال جدید

سلام :)

زنده باد وطن ...
سلام
درود بر نگاه شما
ممنونم.
بسم الله
سلام خدا قوت
شعر بسیار زیبایی بود
سلام
زنده باشید
نگاهتان زیباست
ممنونم.
زنده باد
درود بر شما
ممنونم.
هوم:)))
ممنونم.
جالب بود...
با تشکر از حضورتون.
انتخاب وبلاگ شما را بعنوان وبلاگ برتر 96 تبریک می گویم .بهروز و تندرست باشید
و همچنین
 از اینکه کلاس آخر رو مورد لطفتان قرار دادید کمال تشکر رو دارم.
انتخاب وبلاگ شما را بعنوان وبلاگ برتر 96 تبریک می گویم .بهروز و تندرست باشید

جنگ است، فدای چشم و ریشِ ماهت، جنگ است؛

"""" من جوانی از تبارِ جنگ های چریکی ام؛

متشکرم.
دانلود مطالب آموزشی و کنکوری

در درس باز

www.darsbaz.blog.ir


(لطفا جهت عدالت آموزشی بین تمامی بچه های ایران عزیز این نظر را در وب خود تایید کنید )
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan