کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خودی ها

در این دنیایِ تخته ای،

من شلنگ تخته....

من فراری نیستم؛

سهمم از عدالت شد:

بیست و دو شش هزار تومان،

بعضی از همسایه ها شد، صفر تومان،

""" زنده باد خرما!

زنده باد همبرگر!

زنده باد خیار شور! """

من آن خاکم که روزی چمران و جهان آرا بر آن قدم زدند و آسمانی شدند؛

من دلم خون است؛

دل که خون باشد، استخوان تومانی به کارش نمی آید

""" مداراس آهنگ و رقص درس می دهند

مجلس قایم باشک بازی می کند

و چلچراغِ وطن هر روز ریشش را سیاه و سفید می کند

مسئله ی آقای رئیس جمهور ریش است و پاچه های هنرمندِ سینما؛ """

در این سفر، من توشه ام "" یک پیاله شیر است که آن را به سید علی "" بخشیده ام

ما مردم همان چاهیم که علی (ع) اسرارِ نهانش را در آن می گفت،

و چه دلِ خونی دارد چاه از خودی ها، از خودی ها، از خودی ها.

 

يكشنبه ۸ بهمن ۹۶ , ۲۲:۲۸ ....جلیس العقل ....
ممنون
خواهش

ممنونم.
هییییییییی
:(((((((((
متشکرم.
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ , ۱۰:۱۶ مریــــ ـــــم
واقعااا
چه خوب بود
لطف کردید

ممنونم.
امان از این مسئولان بی هنر و بی خدا...

موفق باشید.

الّلهمّ عجّل لولیک الفرج...
زنده باشید
آمین

متشکرم.
من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه کرد با من 
 آشنا کرد .. 
 خیلی عالی بود ممنون 
نگاهتان متعالی
متشکرم.
چه زیبا بود 

فدای نگاه زیباتان
متشکرم.
احسنت به قلمت 
قلمت سبز باد 
و انت من المحسنین
لطفتون پایدار

سپاسگزارم.
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ , ۱۸:۵۲ منتظر المهدی (عج)
احسنت...
از خودی ها...
و انت من المحسنین
با تشکر ازنگاهتان.
بسیار زیبا بود احسنت کاملا حرف دلم زدی سید عجیب امروز تمام حرف های تو را فهمیدم
نگاهتان زیباست
خدارو شکر
خخ

با تشکر از حضورتان.
بسیار زیبا 
نگاهتان زیباست
متشکرم.
متن جالبی بود، دقیقا حرف دل منم بود. 
با تشکر از نگاه و حضورتان.
احسنت
و انت من المحسنین
ممنونم.
سلام
بسیار عالی گفتی سید
عـــــــــــــــالـی
سلام
نگاهتان عالی
سپاسگزارم.
خوبه همین 26600 گیر شما اومده..

بجای شما سجده شکر بجا میاوردم :)
درسته
خخ

ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan