کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

مدت ها

!نورِ دو دیده

اینجا بیغوله است؛

،بعد از مدّت ها حرف

.آجرِ مسجد هم طرفی از خدا نبَست


بیغوله : ویرانه 

عجیب مثل همیشه...
خوبه عجیب باشم
خخ
متشکرم.
میشه خط اخر معنیش بگید یعنی چی ؟ :( من خنگم یا سخته!
یعنی بیگانگی با معنویات

متشکرم.
احسنت
زیبا بود
و انت من المحسنین

متشکرم.
مثل همیشه نفهمیدم
کلمات به شدت با هم بیگانه هستن
بیگانگی خوبه
البته در اینجا

متشکرم.
يكشنبه ۷ آبان ۹۶ , ۱۱:۱۶ داده پویا علامه
سلام. امروز که در اینترنت جستجو میکردم به وبلاگ شما برخورد کردم. وبلاگ جالبی دارید با مطالب خوب. موفق باشید.
سلام
لطف دارید
سپاسگزارم.
زیباست..
نگاهتان زیباست
متشکرم.
خیلی متناتون به دل میشینه در حالی که قیافه هامون یه جور منگ میشه بعد خوندنش
اختیار دارید
با تشکر از حضور سبزتان.
بسیار عالی


موفق باشی
با تشکر از حضورتون.
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۰۹:۰۶ مریــــ ـــــم
واقعا نفهمیدم
:||
دقت کنید به واژه ها
با تشکر از حضورتون.
 در این بیغوله گنج ها نهفته است..
 متشکرم زیبا بود ..
خواهش می کنم
نگاهتان زیباست
متشکرم.
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۱۷:۴۸ دلنوشته های یک اردیبهشتی
عجب
ممنونم.
مرسی خیلی حیلی عالی بود
خواهش می کنم
نظر لطفتونه
متشکرم.
بسیار زیبا
سپاس
خواهش می کنم
نگاهتان زیباست
متشکرم.
سه شنبه ۹ آبان ۹۶ , ۲۳:۳۸ سایت تفریحی چفچفک
متوجه منظور این پست خوبتان نشدم....منظور اوارگی و ارتباط نداشتن با خدا هست؟
درست فرمودید
متشکرم.
چهارشنبه ۱۰ آبان ۹۶ , ۰۷:۱۵ پایگاه مذهبی شهید حججی
یعنی چی
یعنی از خود بیگانگی انسان


متشکرم.
لایک قشنگ بود
فدای نگاه قشنگتان

متشکرم.
سلام
جالب بود ممنون
سلام
با تشکر از نگاهتان.

سلام
وبلاگتون جالب بود ممنون
امیدوارم که موفق باشید
بولتن ساز
سلام
خواهش می کنم
منشکرم.
دوشنبه ۴ دی ۹۶ , ۱۱:۱۳ ....جلیس العقل ....
ممنون
سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan