کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خارجی

بسم الله الرحمن الرحیم

""من به خارج نرفته ام

امّا خارجی ام؛ ""

دولتِ هویجی ساختارِ دوگانه سوز دارد؛

مجلسِ عبدالباسطی احتیاج به قاری دست دوم ندارد؛

مُستَعمَلِجاتِ وطن، کیکِ هلو یُخت می کند:

بله نازی جون، کتی جون و اخیراً هم فدری جون؛

- عارضِ حَضرات نباید شد -

"" اینجا همه فشنگ فروش اند

البته باروتی نه، باروت خود سوز است

مشق می کنند و مشقی می فروشند ""

"" به هر حال باید با جریان آب شنا کرد

و من و ما، شناگرانِ ماهری هستیم.""

ایول واقعا
عالی بود
جالب بود
زیبا بود.
ضمنا تشکر میکنم بایت نظراتتون
مصداقمون شده مَثَل "خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو"
اونم نه جماعت ایرانی، فقط جماعت فرنگی
من چندان متوجه نشدم 
موفق باشید ولی :)
جالب 
متشکرم.
مثل همیشه سنگین وزیبا :)
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
جالب بود جناب!!!

شما تا حالا کتابی هم نوشتید؟؟؟؟  آخه خیلی حرفه ای می نویسید!!!
نمیگم فرصت نداشتم تا حالا
میگم:
یه روزی خواهم نوشت
ان شاءالله
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
فکر نمیکنم توان شناگری داشته باشم
چ برسه به ماهر بودن
عالی بود
موفق و موید باشید
سه شنبه ۲ آبان ۹۶ , ۰۷:۴۶ مهدی اسماعیل زاده

ﯾﮏ ﭼﻮﺏ ﮐﺒﺮﯾﺖ" ﺳﺮ" ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻟﯽ" ﻣﻐﺰ "ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮐﻤﯽ ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪﺑﺎﺷﺪ، ""ﻓﻮﺭﺍ ﻣﺸﺘﻌﻞ"" ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.  ﺍﺛﺮﺍﺕ ﺍﯾﻦ ﺍﺷﺘﻌﺎﻝ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ """ﻭﯾﺮﺍﻧﮕﺮ """ﺑﺎﺷﺪ.

ﻫﻤﻪ ﻣﺎ "ﺳﺮ" ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﭼﻮﺏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ""ﻣﻐﺰ"" ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ.

ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﺁﻧﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ""ﻭﺍﮐﻨﺶ ﻧﺸان "" ﻧﺪﻫﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﺎﺩﺗﯽ ﮔﺮﺍﻧﻘﺪﺭ ﺍﺳﺖ.

با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan