کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

زمینی ها

""" عزیزم

و چه حقیر است زمین زیر قدم های تو

وقتی راه می روی

و به تمام زمینی ها اَخم می کنی."""

عالی و دلنشین
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
خیلی عالی 
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
 آقا سید خیلی زیبا بود ..
 ولی فرشته ها اخم نمیکنند :)
درسته
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
زیبا بود!
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
عالی
متشکرم.
عالی بود
عکس هم فوق العاده
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
عالی تشکر
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۹:۴۱ یــاسـᓄـךּ ●‿●
:)
ممنونم.
عالی استاد 
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
:| من هم به حمایت از بقیه ناچارا میگم عالی بود
ولی بهتر نیست از زمین مایه نذاریم و خودمون جان نثاری محبوبِ تکراری شعرها رو به عهده بگیریم؟
درست میگید
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶ , ۱۳:۵۱ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا
نگاهتان زیباست
متشکرم.
عاشقانه ی خوبیه..
سپاسگزارم.
عالیه:))))))
نگاهتان متعالی
متشکرم.
خیلی جالب بود
نظر لطفتونه
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
خیلی عالی بود👌👌👌👌
نگاهتان متعالی
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan