کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

رسوایی

""" در گذرِ زمان،

اَفکارمان جنازه ای شده اند

که روزگارِ فرتوت،

مُهرِ تکدیگری بر جبینِ آنها حک می کند

و دروغی عقیم بر شاهرگِ حیاتشان می کشد،

این نفرینِ دیر هنگام،

سلوکش، رسوایی شیطان است. """

زیبا بود هکر نکنم هیچ وقت بتونم مثل شما متنوع و مفهومی بنویسم. 
واقعا استادید👏👏👏
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
خیلی خوب بود خیلی
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
خوب بود👏👏
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
خوب بود!
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
کاش به خودمان دروغ نگوییم
کاش
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
به به
زیبا بود
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
عالی بود..
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝



سلام
ممنونم.
از خودمان شروع کنیم
بسیار زیبا
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
شمارو دعوت میکنم به مسابقه عکس کده در وبلاگ یاسان
متشکرم.
زیبا مثل همیشه 
عجب عکس وحشناکی گذاشتید.
😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨 
از اینکه کلاس آخر رو مطالعه فرمودید کمال تشکر رو دارم.
مرسی عالی بود
اگر میشه مطلب های جدید سایتو برای من ایمیل کنید
با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan