کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

دستفروش

دست به دست می کرد

اَسب فروش را با قاطرِ همسایه چکار؟

ماشین دودی،

تعویض روغنیِ آقای جنابتان را تُف باران می کند

لعنت بر سگِ دون پایه شان

درهمی را با دلار هرزه گردِ یانکی چکار؟

تا بوده همین بوده

شلاق بر ماتحت منِ بدبخت فرود ناغافل می کند

این سَبیل من درآوردی،

جیحونِ کدام منطقه است؟

آیا خبر از مهاجرت انصار دارید؟

پیامبران را بر چوبه ی دار می کنند

نسناسان را خبر کنید

که اَربابانِ طرب، بیاتِ تُرک، در تار می کنند

غمزه ی زُناری با مُصحَف ابراهیمی چکار؟

زنگی به صدا در آمد

که ای یاران اینجا چه خوب شهیدان را خروار می کنند

در عجبم که پیر خرابات چرا پرده راز بر نمی کشد؟

این گول بچگان تا کی با اَحکام خدا کج رفتار می کنند؟

خبر دهید،

که طفلِ نو رَس بغدادی در شامات زمین گیر شده است!

زنده باد، سلیمانِ زمان که قاسمش می نامند!

نه آن سلیمان که بعدِ محشرِ عُظما توّاب شد.

ای برادران! مدافعِ زینب را با توبه چکار؟

الفرار الفرار تعجیل در صلوات است؛

منکوب خدایی را با اَجل کبریایی چکار؟

دم نوشِ عزرائیل می کشم

گاهی هم تنبور به ماتحتِ اسرائیل می کشم

بوقِ شیپوری ام خدادادی است

مهوشی، پریوشی، پریدختی، خبر کنید!

من قر بدهم، آن ها به تماشا

کارتر را با من کاسه لیس چکار؟

بیایید تا مجلس خودمانی است

کمی خوش رقصی کنیم

در عجبم دستفروشِ اِنقلابی را با صُلح برجامی چکار؟

زنده باد، عرش ملکوتی ات ای شهید حرم!

منشور حقوق بشر تویی!

نه آن اَمید دارنِ بی اَصل و نسب

گوشه چشمی ای شهید مظلوم کربلا!

ای مسلم ای زهیر ای سعید ای وهب!

برادران مدافعم را دریابید که اینجا چه خوب با آمریکا دیدار می کنند.

سلام دوست عزیز تبریک عرض میکنم ، وبلاگ زیبایی دارید . توصیه میکنم به وب ما مراجعه کنید و مقاله ای که درباره ی تشخیص عسل طبیعی نوشتیم رو مطالعه کنید ، نکات جالبی داره که احتمالا نمی دونستید . لطفا اگر امکان داره ما رو با نام "فروش عسل" لینک کنید . بسیار ممنون
سلام
متشکرم.
زیبا است 
رحمَهُ الله
نگاهتان زیباست.
متشکرم
خواهش می کنم.
و من الله توفیق...
متشکرم.
:/
ممنون.
احسنت خیلی زیبا بود
و انت من المحسنین
متشکرم.
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۲۱ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
خوب بود، سپاس
خواهش می کنم
متشکرم.
عالی بود...
با تشکر از نگاه متعالیتان.
زبباست
نگاهتان زیباست
سپاسگزارم.
عالی
سپاسگزارم.
يكشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۵:۳۸ طراحی سایت پشتیبانی سایت

سلام

مطلب خیلی جالبی بود ، من از دنبال کننده گان همیشگی شما هستم .

ما رو در حوزه رپورتاژ آگهی فعالیت میکنیم ، یعنی وبلاگ ها رو در انجمن ها و سایت ها معرفی میکنم . پیشنهاد میکنم از این سرویس ما استفاده کنید . رپورتاژ رایگان تا دنبال کننده گان بیشتری داشته باشید .

سلام
نظر لطفتونه
سپاسگزارم.
تشکر
سپاسگزارم
شنبه ۲ دی ۹۶ , ۱۸:۴۵ نرگس عسکری سده
⭐⭐⭐
دنبال شدید
شنبه ۲ دی ۹۶ , ۱۸:۵۰ میثم عسکری سده
⭐⭐⭐
متن قشنگی خست

ما در زمینه اطلاع رسانی فواید عسل طبیعی و همچنین سیر و عسل برای لاغری فعالیت می کنیم http://shimbal.org/garlic-and-honey-for-slimming/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan