کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

آغاز

با دست های ناتوان و پاهای بی رمق در گوشه ای از دنیا نشسته ام؛

خواب می بینم، خوابِ تولّد، خوابِ آغاز می بینم؛

""" خوابِ بیست و نُه سال بردگی، خوابِ تجسّم روح در زندانِ زندگی؛ """

من کودکی گریان از قبیله ی فراموش کاران هستم

""" و چه نقشی می گیرد خورشید از زمین در روزِ انتقام؛

و چه غریب است نگاهِ زمین به سیمای فرتوت من! """

من خوابِ آغاز می بینم، آن سراب چیست  که در نگاهِ من محو می شود؟

نه اسطوره ای، نه افسانه ای همه در خواب، خواب می بینند؛

کجا، کجا باید به گور آرمید؟

""" این رویاها، این جوانان ناکام، """

من با چشمانی کور در گوشه ای از دنیا نشسته ام و به مرگ می نگرم؛

""" مرگ، مرگ، مرگ ، آغازِ تولّدهاست. """

لایک جناب!!موفق باشید!!
با تشکر از حضورتون.
خیلی عالی بود 
نگاهتان متعالی
متشکرم.
لااله الا انت سبحانک و بحمدک
ظلمت نفسی
و تجرّات بجهلی
و سکنت الی قدیم ذکرک لی و منک علی ...
با تشکر از مناجات زیباتان.
عالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
زیبا و دلنشین بود مثل همیشه

راستی تولدتونه؟
اگه هست تولدتون مبارک
از متنتوت احساس کردم تولدتونه😊
نگاه و دلتان زیباست
نه تولدم نیست
شما لطف دارید به بنده
متشکرم.
قشنگ بود ..نکات رو با مفهوم میرسونی
با تشکر از نگاه قشنگتان.
سلام برای بهتر کردن رنک الکسا و گوگل وبلاگتون نیاز به بازدید دارید .اگه نیاز به بازید بالا و ارزان هستید با ما تماس بگیرید.
سلام
متشکرم.
لایک
متشکرم
زیبا !!!!!
پر معنی
نگاه و دلتان زیباست
متشکرم.
چقد عکس ها و متن خوب بود
لطف دارید
متشکرم.
جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ , ۱۸:۰۵ یــاسـᓄـךּ ●‿●
+
ممنونم.
زیبا و دلنشین

من با چشمانی کور در گوشه ای از دنیا نشسته ام و به مرگ می نگرم


با تشکر از حضورتون.
خیلی پرمعنا و پرعمق 
زیبا بود 
نگاه و دلتان زیباست
سپاسگزارم.
بسیار زیبا بود ممنون
خواهش می کنم
سپاسگزارم.
خیلی خوب بود
تشکر
خواهش می کنم
سپاسگزارم.
شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۴ ....جلیس العقل ....
بسیار عالی👌
نگاهتان متعالی باد
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan