کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

صدا

صدایی مبهم گویدم:

"""  آه بس کن

خسته ام کردی از بس که نالیدی! """

: """ آه ای صدا!

من جغدی شوم در طالع زمانم؛

بیا با من بنال

که اینجا رَستخیزِ مردگان است. """

 "رستخیز مردگان" 
واقعا زیباست
نگاهتان زیباست
با تشکر از نگاه مهربانتان.
چقدر عالی بود 
استاد ماشاالله 😍🌷
نگاهتان متعالی
لطف کردید
با تشکر از حضورتون.
سلام 

احسنت!!

سلام
متشکرم.

سلام

من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم

من وبلاگ بیوگرافی زدم امروز و به حمایت شما نیازمندم .

لطفا وبلاگم رو دنبال کنید. 

سلام
دنبال شدید
بنده کمال تشکر را از شما دوست محترم دارم.
استاد یه متن در وصف بلوچ نمیگید 
حکاکی کنیم تو وب 🙂😉
ان شاءالله
با تشکر از دل دریاییتان.
یاد کار های شکسپیر افتادم😊
بسیار زیبا بود و البته غم انگیز😔
نگاهتان زیباست
متشکرم.
چه قدر عالی بود
نگاهتان متعالی
متشکرم.
عالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
من که زیاد نفهمیدم ولی ممنون
خواهش می کنم
متشکرم.
چقد غم انگیز

با تشکر از حضورتون.
زیباست..
نگاهتان زیباست
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan