کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

زیارت

جانانه ی عاشقی

نه جای بازی است

این شوخ و شنگی مادری است

""" من که هیچ بازیی را شروع نمی کنم

نه آن طرف تر

نه این سوتر

هر چه هست

خیالی پوچ، از دلی ماتم زده است """

عروسِ فکرِ این عاشق، هوای معشوق می کند

آهنگِ نداری ام تا ملکوت رسید

وقتِ استخاره گرفتن در محراب نیست

""" من سرانجامِ زیارتِ تحمیلی ام

اگر فاتحه می خوانم از نداری ام است

و اگر نفرین می کنم

شوخی دلِ عاشق با زلف هزار گره ی معشوق است """

نظربازی حرام،

مرامِ هیچ مسلک داری نیست

"" من عازمِ ولایت دوستم؛ ""

ای کاش توشه های راهم، حرف های این و آن نباشد!

ای کاش با قانون دیگران، دوستان را مجازات نکنم!

ای کاش با حرف های دیگران، یاران را قضاوت نکنم!

 

جناب خیلی خاص می نویسی !!
با تشکر از حضورتون.
عالی بود
با تشکر از حضورتون.
بسیار زیبا بود
با تشکر از حضورتون.
موفق باشی
با تشکر از حضورتون.
خیییلی قشنگ
با تشکر از حضورتون.
بسیار زیبا بود :)
با تشکر از حضورتون.
عالی .. آخرش رو بیشتر دوس داشتم چون قابل فهم تر بود!
با تشکر از حضورتون.
خیلی قشنگ بود 
مثه همیشه ناب 
لطف دارید
با تشکر از حضورتون.
قشنگ بود...
:)
با تشکر از حضورتون.
نکته های بدیع اخلاقی در مطلب شما دیدم ممنونم از شما
خواهش می  کنم
با تشکر از حضورتون.
زیبا بود
با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan