کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

خاطرات رفته از یاد

"" جای تو هنوز خالی ست میانِ درنگِ چشمانم، ""

گویا تو را به خواب می­ دیدم

که می­ خندیدی میان گریه­ هایم.

"" جای تو هنوز خالی ست میان درنگ چشمانم، ""

گویا دیروز بود

که می­ بوسیدی میان گونه ­هایم؛

من تو را می­ دیدم،

آرام، آرام می­ رسیدی از نو

و می­ شکفتی میانِ پلک­ های بیمارم،

دست نوازشت پر کشید و رفت،

من ماندم و خاطرات بی شمارم.

رسیدنت مبارک امّا،

پر کشیدند، رفتند،

آن سوره­ های پیام­ آوران پاک.

من ماندم و خاطرات رفته از یادم.

من ماندم و خاطرات رفته از یادم.

لایک !!!!
با تشکر از حضورتون.
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۹:۲۲ سایت تفریحی چفچفک
چقدر زیبا شعر میگید
لطف دارید
با تشکر از حضورتون.
زیبا بود.
نگاهتان زیباست
با تشکر از حضورتون.
زیبا بود
با تشکر از دل زیباتان.
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۲۱:۱۲ سایت تفریحی چفچفک
لایک داره...

من ماندم و خاطرات رفته از یادم.


زنده باشید
با تشکر از حضورتون.
خیلی زیبا بود سپاس
با تشکر  از دل زیباتان.
عالی بود
نگاهتان زیباست
با تشکر از حضورتون.
عالی بود:-]
با تشکر از دل آسمانیتان.
بسیار زیبا 
مثه همیشه 
خاص و مبهوت کننده
لطف دارید
با تشکر از حضورتون.

واقعا واقعا بنظرم این ازهمشون بهتر بود
ازهمه نوشته های  قبلی که خوندم
با تشکر از حضورتون.
زیبا بود ......
با تشکر از حضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan