کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

قصه ها

بغض می کنم

نگاه به آسمان می کنم

""" دلم تنگ است """

من در کُنجی فراموش شده خواب می بینم:

""" آن قصه های عاشقانه کجا رفتند؟ """

گویی شیطان با صدایی خسته گوید:

رفتند، رفتند، رفتند ....

لایک!!!

شما شاعر حرفه ای هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلامت باشید
من علاقه ی اصلیم ادبیات و شعره
شاعر که نه ولی سعی می کنم در حد یک شاعر خوب باشم
با تشکر از حضورتون.
به نظر در آن یک نوع سیاه نمایی بود تشکر
از دل گفتن سیاه نمایی نیست

خواهش می کنم
متشکرم.
خیلی حرفه ای بود
کارتون عالیه
با تشکر از حضورتون.
مطالب زیبایی دارید
خوشحال میشم همو دنبال کنیم !

دنبال شدید
نگاهتان زیباست
متشکرم.
عالی بود
نگاهتان متعالی
متشکرم.
زیبا
با تشکر از دل زیباتان.
خیلی خععععیلی خوب نوشتین مثه پست های پیش زیبا بود 🙂
لطف دارید
نگاهتان زیباست
متشکرم.
زیبا بود
با تشکر از نگاه زیباتان.
:(

ممنونم.
زیباست..
تشکر فراوان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan