کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

ترانه

خدا را شکر

یک خودکار دارم! 

ارثِ پدرم نیست

کاغذ هم دارم

این یکی هم ارثِ پدرم نیست

ولی تا دلتان بخواهد،

سادگی دارم؛

مطمئنم این یکی را از پدر به ارث برده ام

می خواهم، همین حالا، 

با سادگی پدرم، بنوسیم:

 """خانه ی عشقت آباد

ای ترانه ی غمگین من. """

سپاس جناب!!!
خواهش می کنم
متشکرم.
عالی بود سید!
با تشکر از حضورتون.
ژن عاشق...
من یا اون
خخ

متشکرم.
عااالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
بادرود 
نوشته های شما را دنبال می کنم . سیر بسیار خوبی به سمت اعتلا دارد . بهروز و تندرست باشید .
درود بر شما
لطف دارید
از اینکه کلاس آخر رو قابل دونستید متشکرم.
 خانه ی عشق پدر و پسر آباد..
آقا سید خیلی لطیف بود این پست ..
 ممنون 
لطف کردید جناب شباهنگ
خواهش می کنم
متشکرم.
هردو
خوبه هر دو
مبارکه هر دوشون باشه
متشکرم.
بسیار زیبا
غم نشست به دلم 
نگاهتان زیباست
سپاسگزارم.
عالی بود
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سه شنبه ۲۸ شهریور ۹۶ , ۱۹:۰۳ chaturbate token hack does it work
از آنجا که مدیر این وب سایت در حال کار است، هیچ سؤال بسیار ندارد
به زودی به علت ویژگی های آن، به خوبی شناخته خواهد شد.
سلام بسیار جالب سایت!! مرد.. زیبا..
فوق العاده.. من وب سایت خود را نشانه و فید را
علاوه بر این من خوشحالم که از اطلاعات بسیار مفید در اینجا در پست استفاده می کنیم، ما می خواهیم استراتژی های بیشتری در این زمینه، با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری.
.....
سلام
با تشکر از نگاهتان.
مقاله شگفت آور! این نوع اطلاعاتی است که باید به اشتراک گذاشته شود
در اطراف وب ترس در موتورهای جستجو
برای قرار دادن این انتشار بالا نیست! بیا و بحث کن
با سایت من با تشکر از شما =)
با تشکر از حضورتون.
پس از خواندن این مطلب، اعتقاد دارم این بسیار روشنگر است.
من از شما قدردانی می کنم که زمان و تلاش برای قرار دادن این محتوا را در کنار یکدیگر پیدا کنید.
من یکبار دیگر خودم را صرف خواندن و نوشتن نظرات زیادی کردم.

اما پس چه چیز، هنوز هم ارزشمند بود!
متشکرم.
بخش جذاب از محتوا. من فقط بر روی وبلاگ شما و در سرمایه ی ریاست جمهوری ادعا کردم که واقعا دوستش دارم
پست های وبلاگ خود را حساب کنید به هر حال، من در مورد تقویت و یا حتی تحقق بخشیدن به شما موافقم
شما به طور مداوم به سرعت وارد شوید
با تشکر
حتما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan