کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

آیا

انقلاب ثانیه ها 

به گوشم آشناست

هجوم زمان به عمر من؛

من در کُنجی فراموش شده خواب می بینم

""" آیا آن غنچه ها را چیدم

آیا آن گُل ها را بویدم

""" آیا آن دوستی ها را دیدم؟

کجا نفس می کشد آن گیاهِ وحشی

که در ظلمتِ غم های من افسانه می سُراید؟

چه نابهنگام

.بارور شد نگاهِ عزیز برادر در سوگِ برادر

 

خییلی قشنگ بود ممنون
خواهش می کنم
قربان دل قشنگتان
متشکرم.
زیبا بود !!!!!!!!!سپاس!!!!!!!!!
خواهش می کنم
با تشکر از دل زیباتان.
سلام
وبتون عالیه
به ما هم سر بزنید
مایل به تبادل دنبال کردن می باشم.
سلام
نگاهتان متعالی
چشم
با تشکر از نگاهتان.
احسنت آقا سید
و انت من المحسنین

سپاسگزارم.
خیییییییبییییلی عالی بود  
نگاهتان متعالی
با تشکر از حضور سبز و زیباتان.
ایدک الله
آیا؟؟؟
قشنگ بود 
با تشکر از نگاه قشنگتان.
جالب...
با تشکر از حضور سبزتان.
دم خودت و قلمت گرم
!
دم خودتان گرم که بنده رو قابل دونستید
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan