کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

آدم ها

از آدم ها،

دلم می گیرد

آنانی که با خنده هایت می خندند

و با گریه هایت می گریند

چقدر کمند!

زیبا بود !! و چه تغییر محتوایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!
نگاهتان زیباست
باید تغییر باشه
متشکرم. 
خدا زیادشون کنه!!
بخاطر دعاتون متشکرم.

و بخاطر حضورتون سپاسگزازم.
امیدوارم نسلشوم منقرض نشه 😩
تا خوبی هس منقرض نمیشن

با تشکر از دل مهربانتان.
برای من این نسل منقرض شده
اینجوریا هم نیس
ولی کمند خیلی کم

با تشکر از حضور سبزتان.
حرف دل من واقعا دلم یه همچین دوستی میخواد
چه قدر پر توقع
پر توقع نیستید
آدم باید همچین دوستی داشته باشه
ولی متاسفانه نیس

با تشکر از دل مهربانتان.
اگه از. شانس ما باشه که کم میشه ،،،،اصلا کلا محو میشن ....
بله شانس نداریم ماها
خخ

با تشکر از حضور مهربانتان.
اره واقعا خدا حفظشون کنه
ممنووون عااالی بود
خواهش می کنم
نگاهتان متعالی
متشکرم.
زیباست...
نگاهتان زیباست
متشکرم.
سلام آقا سید
 دنبال شدید و ایضا لینک شدید...
درود بر شما و دل مهربانتان
اجابت خواهد شد
متشکرم.
سلام
 امیدوارم همه دوستی ها رنگ صداقت داشته باشه ، چون این موارد جزء فاکتورهای رفاقت صادقانه ست 
سلام
آمین
با تشکر از حضورتان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan