کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

غیرت

برای گفتنِ بعضی حرف ها باید صبر کرد؛

بستگی به حرف دارد؛

آدم اگر حرفِ امروز را نگوید و حرف دیروز و یا فردا را بگوید، ضرر کرده است؛

باید گفت و باید خوب گفت؛

من با کسی دوست نیستم و با کسی هم دشمن نیستم؛

""" من حزبِ کفِ پا هستم؛ """

مردم چه می داند حزب چیست و یا حکومت چیست؟

فکر کنم باید با جاروی همسایه پرید؛

شاید خجالت می کشد؛

آخر فیلم خدیجه و سمانه به دست مردم رسیده است؛

""" آقای مجلس کمی با خدا باش!

آش ماش، بیرون باش، مواظب خودت باش """

گاهی در خرید روزانه، مرد منشوری می شود، زن، قانونی؛

وقتی زندگی های مستقل باب شد، اصالت هم نایاب شد؛

حرف امروز را کسی نمی گوید، همه حقوق بگیر دولت اند می ترسند اخراجشان کنند؛

امان از این مال که فتنه است، حرف حق را می گویی، می گویند سیاست ندارد؛

""" باید سیاست بازی های غربی را به غرب بسپاریم، باید رییس جمهور بازی را به غرب بسپاریم؛ """

اینجا دلیست که دل تنگِ کربلاست؛

فیلم ساخته اند، در سینمای ابتذال پخش می کنند، عاشقانه های سگ بازی را؛

من گاهی با نمازم ریا می کنم تا ربا کنم، تجارتِ خوبی نیست؛

- وقتی نماینده ی ملّت، برای عکس گرفتن با زنِ نامحرم از خود بی خود است -

وقتی باکری نیست، وقتی زین الدین نیست، وقتی جهان آرا نیست، وقتی همت نیست، وقتی صیاد نیست، وقتی..

زندگی های تختِ خوابی، زندگی های لمسی، ننگ بر این زندگی که ما می کنیم

من قانعم به یک طلوعِ خورشید،

در دشتِ نینوا  زینب (س) را می بینم، جویای حالِ عباس است

غیرت را یک نام است و آن عباس است.

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ , ۲۲:۱۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
فقط خط آخر *________*
من غلام ادب عباسم
متشکرم.
ممنون 
متشکرم.
عجب!!!درکت نمی کنم !!!
متشکرم.
عجب ! 
چه حس بدی ! 

متشکرم.
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو 
سپاسگزارم.
خیلی زیبا...
نگاهتان زیباست
متشکرم.
مطالعه شد
ممنونم.
عاالی بود
حرفت قابل تامل بود
حرف حق رو زدین
عاشق خط اخر شدم مررسی
لطف دارید
سپاسگزارم.
خیلی زیبا ممنونم
نگاهتان زیباست
متشکرم.
درد را از هر طرف بنویسی و یا از هر طرف بخوانی بازهم درد است! :(
بله درسته
با تشکر از حضور سبزتان.
خداقوت
زنده باشید
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan