کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

من یک بیکارم

امروز، روزِ تازه ای نبود؛

"" تقسیم روزی که بشود، معلوم می شود، چقدر کاسبم؛ ""

صبح را با نماز صبح آغاز کردم، واجب خواندم، شکر خدا قضا نشد،

سرِ کار نرفتم، با بیکاری میانه ی خوبی دارم

"" این روزها عمر آدمی چه زود می گذرد

نگران گذشته ام، نگران آینده و حالم زیاد تعریفی ندارد ""

کمی نهج البلاغه خواندم، کلمات قصار،

زهد چیست؟  ناتوان کیست؟ ناتوان تر کیست؟

ظهر شد، ناهار خوردم، نماز خواندم، فیلم دیدم و خوابیدم؛

عصر شد، گفتم بنویسم، نشد، گفتم شب بنویسم؛

"" بهشت را نمی توان دید تا جهنم هم راهی طولانی در پیش است؛

جهنم هم، از دیدنِ انسانِ عصرِ کنون وحشت می کند؛ ""

ایران به لطفِ مسئولانِ محترم، گوشه ای از خاکِ آمریکا شده است؛

این روزها، همه دیپلمات شده اند، دیپلماتِ بی دین،

من غروب که شد، نمازم را خواندم و دعای خیر کردم؛

به میهمانی رفتم، برگشتم و نوشتم:

دولت محترم من یک بیکارم

چی بگم!!!! موفق باشید!!!
زیاد فرقی نمیکنه به حالم
خخخ

زنده باشید
متشکرم.
تشکر
خواهش می کنم
متشکرم.

بهشت را نمی توان دید تا جهنم هم راهی طولانی در پیش است؛

جهنم هم، از دیدنِ انسانِ عصرِ کنون وحشت می کند؛ ""



سپاسگزارم.
دولت محترم به فکر آقازاده ها و ‍‍‍ژن های خوبه..

مردم عوام هم از بیکاری و فقر دارن خودکشی میکنن..
دقیقا با کمی احتیاط

با تشکر از حضورتون.
کاش یه فکری کنن برا بیکارا
کاش

متشکرم.
:/
ممنونم.
منم همدرد تو 
اینم شد دولت 
من بتایپم ! اینهمه درد رو 
!؟ 
با تشکر از حضورتون.
من بیست سال درس خوندم 
اخرش هیچی 
کاش بی سواد بودم 
خب سوادتو بفروش دولت می خره
هیچییییییییییییییییییی
خخخ

با تشکر از حضور سبزتان.
چقد طلبکارید
بذارید سلفیشون رو بگیرن، چرا اذیتشون می کنید بنده خداها
الان دغدغه مردم کار جوونا نیست، رفع حصره 🙄
بله حق با شماست و آقای انارکی
خخ

متشکرم.
به نظرم جدای از انتقاداتی که به دولت می باشد یکسری ها هم تنبلند

کار را باید بعد از طلب یاری از خدا و اهل بیت، ایجاد کرد.
 البته توضیح این مسئله مفصله ولی بنا بر اختصار گوییه.
خب ایجاد کار از کجا میاد؟

با تشکر از حضورتون.
اینکه ایران شده خاک آمریکا جالب بود احسنت
و انت من المحسنین
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan