کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

مرغداری

خروسی باید رقصید

نپرسید چرا؛

- چون نمی گویم-

در این بلبشو، داماد خر است، ملّت هم خر است

- زرنگ که باشی می دانی مهمانی کجا است -

طبقه ی همکف تریاک فروشی زده اند

من روستا نشینم، آپارتمانی نیستم

- هنوز وقتی به گذشته فکر می کنم با خاک و توپِ پلاستیکی جمله می نویسم

یادش به خیر، شرط بندی فوتبالمان، آخر به دزدی توپ اَنجامید -

من دو سه تا مرغ خریده ام، می خواهم مرغداری بزنم

زنده باد مرغ و زنده باد خروس و زنده باد خر؛

عزیزم بیا برقصیم، بیا خروسی برقصیم.

آغاز مسابقه ی بزرگ شعردون
زنده و پاینده باشید
چشم

متشکرم.
من هیچی نفهمیدم :|
خودم هم بعضی جاهاشو متوجه نمیشم.

با تشکر از حضور سبزتان.
سلام 
نامفهوم 
سلام
من تایید می کنم

متشکرم.
جالب ممنون از سایت خوب شما
لطف دارید
خواهش می کنم
متشکرم.
بازی با کلمات ولی بسیار دقیق و حساب شده 
بازی همه چیز است

متشکرم.
شاد باش !
سپاسگزارم.
:):
ممنون.
عالی
است
نگاهتان متعالی
متشکرم.
جالب...
با تشکر از حضور سبزتان.
جالبه...
ای کاش زندگیمون تو همون مرغ بازی میموند و درگیر این دنیای پیچیده و پرمشغله نمیشدیم 
ای کاش!!!!!

سپاسگزارم.
جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۱۴:۱۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:|
سپاس.
جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۱۵:۵۵ علیـ ــر ضــا
عالی هست 🙂
با تشکر از حضورتون.

سلام در جواب کامنتتون:

اگر کنارم بمونی،همیشه در مست تو خواهم بود!!!

مست یعنی عاشق و سودا

مشکلش مگه کجاست؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan