کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

شیرینی عید و شیطان

"" خائن نیستم!

یعنی وطن فروش نیستم؛ ""

عجب هندوانه های شیرینی!

دیروز تره بار بود،

فیلمِ گرگم به هوا اِکران شده بود،

بازیگرِ معرکه، حضرت آیة الله محمد رضا دامت برکاته بود،

سفر اروپا شاید رفته ای، همه می روند،

شاید من هم شیطان گازم بگیرد و بروم؛

این زوزه ها حاصلِ شکم سیری است

- با طنابِ همسایه به چاه می رود -

"" جهازِ شیشه ای شکستنی است

سر من هم می شکند ""

این چفیه های سوخته، بسیجی نیستند؛

من شیرینی عیدم را خورده ام، آیا شما هم خورده اید؟

عالی
نگاهتان متعالی 
متشکرم.
مثل همیشه حرف نداری سیدجان ...
لطف دارید
متشکرم.
محشره
سپاسگزارم.
احسنت بر شما این عالی بود...
من هم خائن نیستم :)))
درود بر شما
نگاهتان متعالی
متشکرم.
:))))
سپاسگزارم.
10×++++++++++++++
با تشکر از حضورتون.
فوق العاده بود
لطف دارید
متشکرم.
خیلی عالی بود
نگاهتان متعالی
متشکرم.
راستش یخورده گنگ بوود
فقط یخورده؟

با تشکر از دل مهربانتان.
جالب..
متشکرم.
خیلی قشنگ بود لایک
با تشکر از نگاه قشنگتان.
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۲۰:۰۱ ما جــــــــღــــــدہツ
👍َ
ممنون.

سلام.


ببخشید بی ربطه.

دنبالتون کردم.چون خودتون گفتین.و اینکه ببخشین دیر دنبالتون کردم و اطلاع هم ندادم.شرمنده...

سلام
لطف دارید

دنبال شدید
خواهش می کنم
متشکرم.
محشره 
با تشکر از دل مهربانتان.
ممنون عالی بود
جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ , ۲۱:۱۹ آموزشگاه رانندگی
ممنون از سایت خوبتون. من هم توی سایتمون آموزش های زیادی گداشتم به سایت من هم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan