کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

نمازگزارِ داعشی

کار و بارِ جهان خر تو خری نبود بلکه خر تو خری شد؛

این خودکارهای صلواتی ریشه را با ریش می زنند

- رندِ گوشه گیر، هوسِ انگورِ دانه دُرُشت کرده است -

این طرف خوزستان است، آن طرف بغداد است، آن طرف تر هم، گوشه ای از لبنان است

ضرب المثل جهانی، "" خرابکار، داعشیست ""

تحریکِ قُوات نباید کرد؛

من خربزه را با پوست می خورم، تشنج از نوعِ سهرابِ سپهری؛

در این جانانه ی عاشقی، رقاص، نمازگزارِ داعشی نیست.

عاااالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
متوجه نشدم در کل
همین هم خوبه
خخ


متشکرم.
سلام 
پست هاتون چقدر سنگین  
میشه زیر لیسانس بگید
هر کس را طریقه ی است
سعی می کنم
ان شاءالله

متشکرم.
سنی ها فکر نمی کنم پیش نمازی زن رو قبول داشته باشند
ابته شیعه هم پیش نمازی زن برای مرد رو قبول نداره
این عکس به احتمال زیاد مال بهایی های کثیفه!!
عکس به معنای متن نزدیک بود همین
منظور متن، هیچ فرقه ی نبوده و نیست.

با تشکر از حضورتون.
دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۱۰:۲۵ من الله التوفیق
دنبال شدید
متشکرم.
+++
ممنونم.
دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۱۲:۰۹ ما جــــــــღــــــدہツ
عالی مثل همیشه:)
نگاهتان متعالی
متشکرم.
سه ساعته دارم میخونم اندازه ناخن کوچیکه مورچه نفهمیدم خخخخ
می گفتید چی متوجه شدید
شاید جواب معنای این نوشته می بود
رو واژه ها دقیق شوید

متشکرم.
خوب بود...
لطف دارید
ممنونم.
سلام وبلاگ جدید درست کردم 
ممنون می شم دنبال کنی.
سلام
دنبال شدید
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan