کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

تیر ماه

« دلِ آگاهی دارم،

- گلایه از غیر ندارم

چشم به مُحبتی دارم که...

یک خاطره ی شیرین که در غبارِ آرزوها خاک شد؛

- چند عکسِ فراموش شده در قابِ زندگی

نه،

امروز، دوازدهِ تیر ماه است

و من یک روز دیگر به مرگ نزدیک شده ام،

باید به فکر اُفتاد،

                    باید سنگِ قبر خرید. »

اونجوری نمیرن اینجوری میرن
با تشکر از نگاهتان.
اینقدر ناامیدی نوبره!
نا امید نیستم من
این نوشته سرشار از امیده


متشکرم.
زیبا بود 
با تشکر از نگاه زیباتان.
بسیار زیبا
نگاهتان زیباست
متشکرم.
سلام
چرا اینقدر نا امیدانه
سلام
مرگ حقه
نا امیدی نیست

با تشکر از حضورتون.
عاااالی بود ولی من هنوز جوونم کلی آرزو دارم

نگاهتان متعالی
عمر طولانی ان شاءالله.
متشکرم.
رویای مرگ بهانه ایست برای پایان دادن به کابوس تلخ زندگی
و چه رویای شیرینی..

عالی بود این پست
تعبیر جالبی بود
با تشکر از حضور سبزتان.
شما چطور وبلاگ  وحشت کده ر دنبال کردین؟؟
بچه ها میگن جدول دنبال کردن نیست؟؟
من دنبال کردم
از طرف من درسته 
ربطی به جدول نداره

با تشکر از حضورتون.
عالی بود 

نگلاهتان متعالی
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan