کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

حسنی و خرما

ارتباطی که نقل محافل بود، امروز، آقای جهان است

روزه دار بود، سحری نمی خورد، یک ضرب می رفت تا اِفطار؛

شاید هم یک ضرب می زد با شیطان؛

"""حسنی به مکتب نمی رفت/ وقتی می رفت جمعه می رفت"""

من رمضان را دوست دارم، زولبیا را هم دوست دارم

نگاه به عقب که می کنم، مسیری که آمدیم توأم با مکرهای بسیار بود، ولی آمدیم

- این اجل که در کمین است، روزی خود به کمین خویش خواهد نشست -

«من جوجه های هیچ دولتی را شمارش نخواهم کرد»

پگاهِ یک زندگی را دیده ام، غروبِ یک زندگی را هم دیده ام

در بساطِ من خرمایی است که آن را با صدای خدا اِفطار می کنم.

سلام 
خب مشغله های امروز خیلی اجازه نمیده آدم فکرش باز باشه که به موضوعات دیگه ای که اتفاق میفته قطع به یقین فکر کن مثل مرگ 
من دو تا گروه گذاشتم برای ختم قرآن اونم به صورت سوره که الان ۱۶ تا سوره مونده اگر دوست دارید شرکت کنید 
یه کمپین هم واسه کوچولوهای بدون مو اجباری گذاشتم آخه خیلیا دوست دارند مثل من به اونا کمک کنند ولی خب شرایط اجازه نمیده ولی ایمان و انسانیت که نمرده 
اگر دوست داشتید شرکت کنید 

سلام
با تشکر از حضورتون.
عالی!
نگاهتان متعالی.
پر از نکته..

سپاس...
با تشکر از حضورتون.
 تا به هیچ جوجه سالمی له دنیا نیامده 
از این دولت ها ...
عالی بود ...
نمیاد  هم

نگاهتان متعالی
متشکرم.
مثل همیشه عالی
نگاهتان متعالی
متشکرم.
جالب بود
فکر کنم پر معنی بود
من کما کان نوشته های شما را زیاد نمیفهمم.

فکر کنم به دولت تیکه انداختید

بله انداختم


متشکرم.
روزه شما ان شاء الله قبول دوست عزیز
و همچنین شما

متشکرم.
حسنی الان مکتب که چه عرض کنم روزه هم نمیگیرد مستقیم گوشی بدست به جنگ خدا می رود.
درست می فرماید
متشکرم.
سلام دوست خوب من فکر می کردم دیگه وبلاگ نمی نویسی 

خیلی خوشحال شدم باز اسمتون رو دیدم 
تونستی سر بزن بهم 
سلام دوست گرامی
زنده و سلامت باشید
چشم
متشکرم.
حسنی فعلا فشارش افتاده
باید هم بیفته

متشکرم.
وقتی جایی اسراف ول خرجی باشد جای دیگر گرسنگی و فقر است
هست و نیست

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan