کلاس آخر

یک کلاس مانده است و آن آخرین نگاه خداوند است.

فلاکس

خدایش بیامرزد!

- من دو عدد فلاکس شکستم -

اثراتِ جنگ تحمیلی؛

صدام مُرد، یاسر عرفات مُرد، قذافی مُرد، همه مرده اند

من زنده ام، بله زنده ام تا رأی بدهم.

فلاکس مجانی شکستی
مجانی که نبود
مال پدرم بودن
خخ

با تشکر از حضور مهربانتان.
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ , ۲۳:۴۹ شرمندهٔ یابن الحسن
خوب بود .
لطف دارید
متشکرم.
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ , ۲۳:۵۶ تبادل لینک سه طرفه

سلام

وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !

این میتونه یه شانس خوب باشه!

منتظرتم...

 www.jahan13.ir

 

سلام
سر خواهم زد
متشکرم.
مثل جالب بود سیدجان ..
زنده باشید
متشکرم.
شکستن فلاکس زیاد عیبی نداره ..
 ای کاش همه فلاکس میشکستند ..
 ولی مواظب دلهای یکدیگر بودند..
دقیقا

متشکرم.
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۱۵:۲۹ علی رحمانی پور
فلاکس
بله عجیب نیست؟

متشکرم.
احسنت مطلب خوبی بود تشکر از شما
و انت من المحسنین
لطف دارید
ممنون.
سلام.
خوب بود
حالا رای دادید؟😅
سلام
ممنونم.

بله رای دادم.
با سلام و خسته نباشید
وبلاگ موفقی داری دوست خوبم
یه سری به منم بزن مطالب بدون شک یه روز به دردت میخوره
دوس داشتی با تبادل لینک میتونیم به هم کمکم بکنیم.خوشحال میشم
با تشکر

www.mama-baby.blog.ir
سلام
لطف دارید
متشکرم.
ممنون میشم به وبلاگم سر بزنین و مارو  و دوستان رو تو انتخاب بهترین اسم بچه ها یاری کنین 
خواهش می کنم
حتما
شما به بنده لطف دارید
متشکرم.
هعی...
خیلی ها هم نتونستن رای بدن
نمیدن؟
اختیاره


متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan